تاریخ پرداخت عیدی مستمری بگیران مشخص شد

تاریخ پرداخت عیدی مستمری بگیران مشخص شد

مستمری بگیران دولتی معمولاً همه ساله همزمان با حقوق بهمن ماه که بین 26 تا 30 این ماه است، بایرام خود را دریافت می کنند و پیش بینی می شود بایرام این دسته از مستمری بگیران توسط سازمان امور مالیاتی کشور به حساب آنها واریز شود. پایان بهمن امسال

پیش بینی می شود مستمری بگیران نیروهای مسلح و همچنین مستمری بگیران دولتی مانند سال های گذشته تا پایان بهمن ماه بایرام خود را دریافت کنند.

هنوز تصمیمی در مورد تعطیلات مستمری بگیران و مستمری بگیران تامین اجتماعی گرفته نشده است، اما معمولا مستمری بگیران و مستمری بگیران تامین اجتماعی تعطیلات خود را در نیمه اسفند ماه طبق حروف الفبا دریافت می کنند.

هر سال قبل از اعلام رقم عیدی، بازنشستگان عیدی را چیزی می دانند که می توانند سفره عید خود را با آن رنگ آمیزی کنند، اما واقعیت این است که مبلغی که برای آنها عیدی محسوب می شود حتی بخشی از هزینه های عیدی خانواده های بازنشسته را نیز پوشش می دهد. نمی دهد و این باعث اعتراض بازنشستگان می شود.

اگرچه هنوز تصمیم رسمی در خصوص میزان عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و همچنین مستمری بگیران کشوری و لشکری ​​گرفته نشده است، اما بر اساس سنوات گذشته میزان عیدی مستمری بگیران تامین اجتماعی امسال برابر با عیدی خواهد بود. برای کارمندان و مستمری بگیران کشوری و لشکری.