تاکید سازمان جهانی کوتوله ها بر همکاری مجدد با ایران / بحث انجمن کوتوله ها به تعویق افتاد

ساعت: 10:57
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1781935

نشست jjif سازمان جهانی کوتوله ها برگزار شد و با توضیحات محمدحسن رستمیان، این سازمان بر همکاری مجدد با انجمن کوتوله های ایران تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی انجمن کوتوله ها jjif، مجمع سازمان جهانی کوتوله jjif این دیدار در حاشیه جام جهانی در ابوظبی امارات برگزار شد.

این مجمع انتخابات ریاست و اعضای هیئت مدیره سازمان جهانی کوتوله را برگزار می کند. jjif رئیس جمهور جهانی رومانی، پانایوتیس تئودورپولوس، که در 16 سال گذشته این سازمان را رهبری کرده است، برای چهار سال دیگر مجدداً به عنوان رئیس سازمان جهانی کوتوله انتخاب شد.

در بخش دیگر مجمع جهانی کوتوله ها، خانم مارگاریتا به عضویت سازمان جهانی امور اجتماعی انتخاب شد و روی برنامه ای به نام زندگی بهتر کار کرد. پس از مشورت با انجمن کوتوله های ایران، قرار بر این شد که محمدحسین موینیان با مارگاریتا در سازمان جهانی کوتوله ها همکاری کند.

در این مجمع، محمدحسن رستمیان، رئیس انجمن کوتوله های ایران گزارشی از وضعیت ایران به اعضای هیئت مدیره ارائه کرد و از حمایت رسمی و کتبی مسئولان ورزش ایران خبر داد.

این گزارش اعضای هیئت مدیره سازمان جهانی جوجیتسو را بر آن داشت تا ضمن تبریک به وزیر جدید ورزش و جوانان کشورمان، بحث تعلیق انجمن جوجیتسو ایران را به تعویق بیندازند و بر همکاری با ایران.

رئیس انجمن جیو جیتسو ایران در حاشیه این مجمع همچنین با روسای فدراسیون های جیو جیتسو برزیل، روسیه، امارات، کره جنوبی، دانمارک، سوئد، سوئیس و پاکستان دیدار و درباره برگزاری اردوهای مشترک گفتگو کرد. رویدادهای مختلف و تبادل فنی. .

جو دبیرکل سازمان جهانی جوجیتسو و فهد الشمسی دبیرکل سازمان جوجیتسو آسیایی نیز در دیدار با رستمیان آمادگی سازمان جهانی جوجیتسو و جوجیتسو آسیایی را اعلام کردند. سازمان جیتسو -جیتسو جهت هرگونه همکاری و حمایت انجمن جوجیتسو ایران.

مسئولیت امیرهوشبین، نایب رئیس، سرمربی و داور بین‌المللی ایران در سازمان جهانی مجدداً تأیید شد و مقرر شد هوشبین تا چهار سال آینده در کمیته‌های فنی و داوری سازمان جهانی حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید