جام جهانی به تعویق افتاد/ تنیس روی میز در باشگاه های آسیایی برگزار می شود


ساعت: 10:04
تاریخ انتشار: 1401/02/20
کد خبر: 1837695

پینگ پنگ بازان اردوی مشترکی با ورزشکاران قطری و سوئدی خواهند داشت

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: مسابقات قهرمانی جهان قرار بود مهرماه امسال برگزار شود که به تعویق افتاد اما مسابقات باشگاه های آسیا به زودی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهرداد علیکرداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در حاشیه مراسم اختتامیه لیگ برتر تنیس گفت: باشگاه ها شاهد حضور باشند، بیایید تیم های بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: تعویق یک ساله بازی های آسیایی روز جمعه اعلام شد و امروز فدراسیون جهانی با ارسال ایمیلی از تعویق یک ساله جام جهانی چین که قرار بود در مهرماه برگزار شود، خبر داد.

علیکرداشی گفت: تعدادی از ملی پوشان باید چند روز دیگر به قطر بروند و اردوی مشترکی با بازیکنان قطری و سوئدی داشته باشند که می تواند به پیشرفت آنها کمک کند.

وی ادامه داد: در خصوص رنکینگ جهانی ایمیلی به فدراسیون جهانی ارسال کردیم و گفتیم که به دلیل برگزاری مسابقات تاج در آسیا برگزار نمی شود و بازیکنان این قاره نمی توانند امتیاز کسب کنند و عقب بمانند، اما بازیکنان اروپایی این امتیاز را دریافت خواهند کرد. نکات لازم وی گفت: امیدواریم برنامه‌ای تدوین شود تا بازیکنان آسیایی بتوانند با انجام بازی‌های بیشتر امتیازات بیشتری را در رنکینگ جهانی کسب کنند.

علیگرداشی به برنامه های فدراسیون تنیس روی میز گفت: در سال 1400 در بین 52 فدراسیون از نظر استقرار در رتبه سوم قرار گرفتیم. البته اگر پول بیشتری به فدراسیون تزریق شود، می توانیم برنامه بهتری برای اعزام تعداد بیشتری داشته باشیم. فدراسیون جهانی گفته است که هر ورزشکاری باید حداقل در 8 تورنمنت شرکت کند و امیدواریم بتوانیم برای جذب اسپانسر گام های بهتری برداریم.

وی درباره سقف قرارداد تنیس روی میز گفت: در گذشته زمانی که من دبیر فدراسیون بودم تجربه خوبی در این زمینه نداشتیم. به همین دلیل سقف ها خوب نیستند. قول می دهم با تصمیم کنفدراسیون آسیا برای برگزاری رقابت های باشگاه های آسیایی، استقبال بهتری از تیم ها صورت گیرد و حتی بتوانیم بازیکنان خارجی در لیگ داشته باشیم.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید