تایید هیئت پروانه ساخت 13 فیلم غیر سینمایی


ساعت: 16:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۳
کد خبر: 1910932

هیئت صدور پروانه آثار غیرسینمایی با نمایش 12 فیلم بلند سینمایی، 11 فیلم مستند و 9 فیلم کوتاه بلند موافقت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی و هنرهای سمعی و بصری، هیئت اکران فیلم های غیرسینمایی در جلسه اخیر پروانه نمایش 12 فیلم بلند سینمایی «خنا» به تهیه کنندگی و کارگردانی علیرضا حتایی و شاهرو پناهی، «هارمونیکا» را صادر کرد. – به تهیه کنندگی ارسلان حسینی، مجید صادقی و کارگردانی امید حسینی، «کوچه انار» به تهیه کنندگی و کارگردانی علیرضا اشکیانی، «کشمت» به تهیه کنندگی مازیار محمدی نژاد و کارگردانی علی صادق زاده، «گرم ترین روز» به تهیه کنندگی و کارگردانی عباس داوودی. “فرانکفورت 8 صبح” به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدرضا یکانی، “ده سال جدایی” محصول سینما مدیا آسیا و کارگردانی امین کاظم زاده، “7600” به تهیه کنندگی علیرضا اوسیند و کارگردانی بهروز باقری، “آفتاب گرگ و” میش. ، تهیه کنندگی محسن دانشور. ، لیلا اشرفی به کارگردانی محسن دانشور، مح پیشونی و مادر بزرگ و شب روشن به تهیه کنندگی و کارگردانی ناصر عباسی و داستان بلند وقتی خروس بانگ زد به تهیه کنندگی و کارگردانی مذگان تاران.

همچنین 11 عنوان مستند: «قمرتاج» به تهیه کنندگی و کارگردانی هادی و مهدی زارعی، «چشم و دست» به تهیه کنندگی و کارگردانی پناهبرهدا رضایی، «رنج زیر پوستی» به تهیه کنندگی مهدی مطهر و کارگردانی محسن جعفری راد، «با آخرین» نفس ها به تهیه کنندگی فرشاد فدائیان و کارگردانی فراز فدائیان، «عمو سعید» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدحسین باقری و محمدجواد مزروعی، «آقا نعمت» به تهیه کنندگی مریم نقیبی و کارگردانی علی تک روستا، «مثل مرغان ابراهیم» محصول و به کارگردانی علی بیگدلی، مجموعه مستند «شرح حقوق، تاریخ شفاهی حقوق ایران» به تهیه کنندگی و کارگردانی وحید آقا، «سفر بهانه تو بود»، «سهم ما از زندگی» و «دست هایی از آسمان» به تهیه کنندگی شهرام مقصودی و کارگردانی ناصر طاهریان نمایش پروانه آثار غیر سینمایی برگرفته از سازمان سینمایی می باشد.

در این تابلو برای 9 اثر کوتاه: «زور» به تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی و کارگردانی سیاوش گورجستانی، «مرد و پرنده» به تهیه کنندگی و کارگردانی علی امیدی نژاد، «می شناسمت» به تهیه کنندگی و کارگردانی حمیدرضا اطیابی، «اهرین». «زنگ» و «ایلدا» به تهیه کنندگی و کارگردانی جعفر مهیاری، «مارپله» به تهیه کنندگی مصطفی رستم پور و کارگردانی مشترک مصطفی رستم پور و عاطفه رضایان، «باقری» به تهیه کنندگی و کارگردانی علی بیگدلی، «دکتر» به تهیه کنندگی و کارگردانی ایزلیازوها. سعید ایمانی و «اتاق ماساژ» به تهیه کنندگی محمد قدس و کارگردانی صحرا فاطمه اسدالهی پروانه.

دیدگاهتان را بنویسید