تا پایان امروز آخرین مهلت ارسال اعتراض به رتبه بندی معلمان با شرایط ویژه است

تا پایان امروز آخرین مهلت ارسال اعتراض به رتبه بندی معلمان با شرایط ویژه است

وزارت آموزش و پرورش روز دوشنبه پنجم اردیبهشت ماه طی بخشنامه ای از تشکیل «کارگروه رسیدگی به ایرادات در موارد خاص اجرای طرح ارزشیابی معلمان» خبر داد.

با توجه به مستندات و دلایل، در صورت احراز شرایط عذر موجه، مسئول ذیربط با تأیید کمیته حسابرسی ذیربط می‌تواند به کارگروه اجازه ایجاد فرصت اعتراض یا ویرایش آن را فقط برای یک بار بدهد. و حداکثر برای مدت زمان معینی (48 ساعت) از لحظه صدور تصمیم بگیرید.

مهلت ویرایش اطلاعات طبق جدول فوق تعیین شده و این مهلت به هیچ عنوان قابل تمدید نمی باشد. ظاهراً سامانه مربوطه در ساعت 24 روز شنبه 7 خرداد 1402 بسته خواهد شد.

به گزارش ایسنا، همچنین بر اساس اطلاعیه مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات وزارت آموزش و پرورش، معلمانی که مشمول شرایط خاص هستند، می توانند در بازه زمانی آغاز شده از تاریخ 6 اردیبهشت ماه رتبه بندی شوند. تا پایان امروز ادامه دارد. ، با مراجعه به سامانه my.medu.ir (آیکون نتایج رتبه بندی) در خصوص درخواست ویرایش اعتراض به نتایج رتبه بندی آنها بروید.

بنابراین، برای تسریع در پردازش توصیه های ویژه همکاران در مورد موضوع رتبه بندی در شرایط خاص مانند به عنوان مثال.

– عدم دسترسی به اینترنت در مناطق عشایری و مرزی

– فوت یکی از بستگان ردیف اول یکی از همکاران در حین ثبت اعتراض

– بیماری حاد فرد یا بستگان ردیف اول او

– سفرهای خارجی از پیش تعیین شده

– بروز خطاهای موثر در تشخیص فرآیند

– دلایل قانونی، انضباطی یا قضایی؛ مطالبات معترضان از 6 تا 29 اردیبهشت ماه در سامانه اطلاع رسانی قابل ثبت است و این مهلت به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.

دیدگاهتان را بنویسید