تا پایان محاصره یمن، حمله به کشورهای ائتلاف سعودی ادامه خواهد داشت

ساعت: 21:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802835

یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش انصارالله گفت: عملیات یمن علیه کشورهای ائتلاف در سطوح داخلی و خارجی برای توقف حملات و رفع محاصره ادامه خواهد یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد البهیتی از اعضای دفتر سیاسی انصارالله تاکید کرد که کشورهای ائتلاف متجاوز عربستان و امارات سیاست انحراف افکار عمومی را در قبال جنایات خود در پیش گرفته اند. یمن

البهیتی به شبکه خبری العالم گفت: جنایت ائتلاف در یمن پس از دریافت پاسخ یمنی ها فروکش کرد… مردم یمن با دشمنی مواجه هستند که فاقد تمام ارزش های انسانی است.

وی با بیان اینکه موضع بسیاری از رژیم های جهانی حمایت از کشورهای ائتلاف و سرپوش گذاشتن بر جنایات آنهاست، گفت: ائتلاف سعودی پس از هر شکست، غیرنظامیان را بمباران می کند.

سخنگوی انصارالله گفت: مقاومت مردم یمن الهام‌بخش ملت‌های عرب برای حرکت در راستای منافع عربی-اسلامی خواهد بود.

البهیتی از حملات ائتلاف به شبکه اینترنتی یمن انتقاد کرد و تاکید کرد که هدف جدایی یمن از جهان خارج و خاموش کردن جنایات ائتلاف است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات یمن علیه اعضای ائتلاف در سطوح داخلی و خارجی برای توقف حملات و رفع محاصره ادامه خواهد داشت.

پهپادها و حملات موشکی روز دوشنبه هفته گذشته بخش هایی از امارات را هدف قرار دادند. این حملات پس از آن صورت گرفت که سانا بارها به ابوظبی درباره دخالت در امور داخلی یمن و تلاش برای تشدید تنش در این کشور هشدار داد.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن نیز رسما اعلام کرد که نیروهای یمنی با موشک و پهپاد به فرودگاه های دبی و ابوظبی حمله کرده اند.

در پاسخ به عملیات یمن، ائتلاف متجاوز سعودی-امیر حملات خود را به شهرهای یمن به ویژه صعده و صنعا تشدید کرده است. در انفجار زندان صعده تا امروز 87 نفر کشته و 266 نفر زخمی شده اند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید