تجربه تلخ کاپیتانی برای ستاره جوان استقلال

تجربه تلخ کاپیتانی برای ستاره جوان استقلال

آبی های تهرانی در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، از پس نساجی برنیامدند و در نهایت پس از ضربات پنالتی شکست خوردند تا از چهاردهمین حضور خود در فینال جام حذفی محروم شوند.

شاگردان مجیدی 120 دقیقه در این بازی حضور داشتند و در دقایق به ترتیب وریا گفوری، روزبه چشمی و رضا آذری روبان کاپیتان تیم را بر تن کردند که اولین تلاش رضا آذری به عنوان کاپیتان در این تیم بود.

آذری که یکی از محصولات تیم های اصلی و آکادمی باشگاه استقلال است و خیلی ها آینده درخشانی را برای او متصور هستند، در دقیقه 115 بازی مقابل نساجی جایگزین روزبه چشمی به عنوان کاپیتان دوم آبی ها شد و لباس کاپیتانی را نیز بر تن کرد. بازوبند، چشمانش را بست تا اولین کاپیتانی خود را در استقلال آزمایش کند.

آذری 5 دقیقه با بازوبند کاپیتانی آبی ها در زمین حضور داشت که البته منتقدانی هم داشت و این منتقدان بر این عقیده بودند که با حضور چند بازیکن باتجربه در زمین، او در استقلال نبود. علاقه برای رسیدن به بازوبند کاپیتانی!

در نهایت “آبی ها” پس از ضربات پنالتی بازی را به نساجی واگذار کردند تا کاپیتان اول آذربایجان در استقلال تجربه خوبی برای او نداشته باشد و با باخت تلخ این تیم از جام حذفی همراه شود.

دیدگاهتان را بنویسید