تجربه عجیب ستاره سپاهان شکست خورد

تجربه عجیب ستاره سپاهان شکست خورد

تیم سپاهان شب گذشته در هفته پنجم لیگ برتر به دیدار تراکتورسازی رفت. شاگردان نویدکی در این دیدار فرصت خوبی برای گلزنی داشتند اما با درخشش محمدرضا اخباری دروازه تراکتورسازی بسته ماند تا این دیدار با تساوی به پایان برسد.

یکی از مهره های برتر سپاهان در بازی تراکتورسازی دانیال اسماعیلی فر بود. بازیکنی که در دوران سربازی این باشگاه جزو آخرین سربازان تراکتورسازی تبریز بود و دوران موفقی را با لباس تراکتورسازی سپری کرد. پس از سربازی دانیال، باشگاه تراکتورسازی تلاش کرد تا او را در تبریز نگه دارد، اما این تلاش ها بی نتیجه ماند و اسماعیلی فر به تیم سابق خود ذوب آهن بازگشت و سپس در لیگ بیستم راهی سپاهان شد.

دانیال اسماعیلی فر بر خلاف تیم سرویس یکی از ستاره های میدان بود و چندین بار تا آستانه باز شدن درهای تراکتور پیش رفت. او با نفوذهای خوبش در محوطه جریمه فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما هر دو بار ضربه های خود را به خوبی مهار کرد. دانیال هم تلاش ناموفقی برای زدن قیچی داشت و در حالی که می خواست گل زیبایی بزند، توپ روی پایش قرار نمی گرفت.

البته تنها نکته مثبت بازی اسماعیلی فر ضربات خطرناک او روی دروازه اخباری نبود، بلکه او در سمت راست خط دفاع تیمش و فراتر از بازیکن خط دفاعی ظاهر شد و با تاثیرات متعدد و موفق خود چندین موقعیت خوب خلق کرد. هم تیمی هایش

دیدگاهتان را بنویسید