تجمعات شب گذشته در مشهد تلفات جانی نداشت


ساعت: 12:13
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898773

داوری گفت: همه دستگیرشدگان شب گذشته در مشهد از سرکردگان معاند هستند که سابقه عضویت در جریانات ضدانقلاب را داشته و یا اسنادی مبنی بر ارتباط آنها با گروه های مخالف به دست آمده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; محسن داوری فرماندار مشهد صبح امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با اشاره به تجمعاتی که به بهانه اعتراض به ماجرای خانم «مهسا امینی» در مشهد برگزار شد، گفت: دشمنان انقلاب. سعی شد مانند گذشته از این حادثه موج سواری استفاده کند و مردم با تحریک آنها در میدان احساس پاک آنها را در مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار دهد.

وی با بیان اینکه دشمنان تبلیغات خود را از اربعین آغاز کردند اما حمایت مردم را ندیدند، تصریح کرد:

فرماندار مشهد با اشاره به اتفاقات شب گذشته مشهد خاطرنشان کرد: گروه های کوچکی در چند نقطه از شهر به تناسب اعتراضی که صورت گرفت حضور پیدا کردند که تحت رصد نیروهای امنیتی قرار گرفتند و نیروی انتظامی نیز خویشتن داری خوبی از خود نشان داد.

داوری تاکید کرد: در این تجمعات حادثه فوتی برای هیچ یک از شهروندان رخ نداده و گزارش سطحی نیز گزارش نشده است.

وی همچنین گفت: گروه های کوچکی توسط جریان ضدانقلاب تشکیل شد و از جایی به نقطه دیگر منتقل شدند و با دخالت نیروهای امنیتی شروع به تخریب کردند.

فرماندار مشهد مراقبت خانواده ها از فرزندان خود را برای اینکه تحت تأثیر احساسات جمعی قرار نگیرند را مهم دانست و خاطرنشان کرد: دیشب شاهد اقدامات ضد انقلاب بودیم که هیچکس همراهی نکردند و مردم متوجه اقدامات مخرب و مخرب شدند. اقدامات انحرافی این افراد مردم انتظار داشتند که این افراد منصوب شوند و ما مصمم هستیم در صورت ادامه این روند با متخلفان برخورد جدی کنیم.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: به مردم توصیه می کنیم هوشیار باشند، همه افراد دستگیر شده مربوط به جریانات ضد انقلاب هستند، تعداد آنها بسیار کم است، همه دستگیرشدگان شب گذشته در مشهد از سرکردگان شورشی هستند که سابقه وابستگی به ضد انقلاب دارند. – جنبش های انقلابی یا اسناد مربوط به آنها. گروه های مخالف به دست آمد.

داوری با اشاره به اینکه تمامی مصدومان کارمند بوده و آمار خسارت عمومی گزارش نشده است، گفت: یک نفر از کارکنان نیز دچار آتش سوزی و حدود 25 درصد سوختگی شده است.

وی همچنین با تکذیب اخبار منتشر شده درباره عوامل غیرایرانی در مشهد گفت: این خبر یکی دیگر از شایعات خودی است و کاملا تکذیب می شود.

فرماندار مشهد تاکید کرد: اگر مردم به دلیل سهل انگاری فریب خوردند، بدانند از این پس مهلتی وجود ندارد و قطعا با تهدیدکنندگان امنیت عمومی برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید