تلفات جانی نداشت / آتش به طور کامل خاموش شد. علت آتش سوزی از سوی عوامل ذیربط اعلام می شود


زمان: 01:01
تاریخ انتشار: 24.07.1401
کد خبر: 1903556

توضیحات سازمان آتش نشانی درباره آتش سوزی زندان اوین:

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران با تشریح جزئیات عملیات آتش نشانان پس از آتش سوزی در زندان اوین از اطفای حریق این زندان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدجلال ملکی درباره عملیات اطفای حریق پس از آتش سوزی در بخشی از زندان اوین گفت: ساعت 21:29 عصر امروز شنبه یک مورد آتش سوزی در زندان اوین به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و ایمنی تهران اعلام شد. خدماتی که به گفته یاس با توجه به اینکه حدود 10 سال است ایستگاه آتش نشانی در محوطه زندان وجود دارد، این ایستگاه در عرض یک دقیقه به صحنه رسید.

وی ادامه داد: همزمان پنج ایستگاه آتش نشانی با تانکر آب و تجهیزات اطفای حریق از ستاد فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند و با فاصله کمی در محل حاضر شدند. تانکرهای آب و خودروهای نجات نیز در محل حادثه حضور داشتند.

ملکی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل زندان افزود: محل حادثه ساختمانی دو طبقه بود که در آن سمینارهای آموزشی برگزار می شد. آتش سوزی در خیاطی این ساختمان در طبقه فوقانی نیز رخ داد. آتش نشانان با استفاده از نردبان هیدرولیک و نفوذی آتش را خاموش کردند و هم اکنون آتش کاملا خاموش شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش با عملیات سریع آتش نشانان مهار و از سرایت آن به اطراف جلوگیری شد. نیروها در حال حاضر مشغول شناسایی نهایی هستند.

ملکی افزود: در منطقه ای که آتش نشانان در حال انجام عملیات بودند تلفات جانی نداشت و پس از اطفای حریق آتش نشانان محل حادثه را به عوامل مربوطه تحویل دادند. امدادگران اورژانس نیز در محل حاضر شدند.

وی درباره علت این آتش سوزی نیز گفت: علت این آتش سوزی باید توسط عوامل مربوطه بررسی و اعلام شود.

دیدگاهتان را بنویسید