خسارت 50 میلیاردی آتش سوزی شهرستان آمل به صنایع غذایی/ علت دقیق آتش سوزی هنوز مشخص نیست


ساعت: 12:49
تاریخ انتشار: 1401/04/17
کد خبر: 1881724

روح الله اسماعیلی گفت: برآورد اولیه از آتش سوزی مهیب در منطقه صنعتی صنایع غذایی بانکداران آمل حدود 50 میلیارد ریال است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روح الله اسماعیلی در گفت و گو با بلاگ اظهار کرد: برآورد اولیه آتش سوزی مهیب پنجشنبه شب در شهرک صنعتی اتحادیه بنکداران مواد غذایی این شهرستان حدود 50 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی افزود: البته میزان خسارت و علت دقیق آتش سوزی چند غرفه در شهرک صنعتی بنکداران مواد غذایی بانکداران پس از بررسی های کارشناسی به طور کامل مشخص و اعلام می شود.

اسماعیلی افزود: میزان خسارت اعلام شده با توجه به میزان مواد غذایی ذخیره شده در سوله ها و همچنین امکاناتی که در غرفه ها و سوله ها با نظر مالکان و پیام ها وجود داشت، تقریبی است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل با اشاره به اینکه اواخر عصر پنجشنبه وقوع آتش سوزی مهیب در شهرک صنعتی بنکداران مواد غذایی بانکداران در سامانه اطلاع رسانی این سازمان اطلاع رسانی شد، اظهار داشت: پس از اعلام این آتش سوزی حدود 20 نفر از کارکنان این سازمان آتش نشانی و… چهار ایستگاه آتش نشانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل در محل حاضر شدند و با انجام عملیات تخصصی آتش را خاموش کردند.

اسماعیلی ادامه داد: آتش سوزی ابتدا در دو انبار بزرگ مواد غذایی و خشکبار رخ داد و بخش زیادی از مواد ذخیره شده در انبارهای این شهرستان به طور کامل سوخته و غیرقابل استفاده است.

وی با بیان اینکه با حضور به موقع آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل در این شهرک از سرایت آتش به سایر مراکز تجاری و ساختمان های همجوار این شهرک جلوگیری کردند، افزود: در مجموع عملیات اطفای حریق حدودا به طول انجامید. 3 ساعت در این مکان پرجمعیت و برای اطمینان از خاموشی کامل، تیم کاملی از کارکنان این سازمان حضور دارند و تا صبح روز جمعه مشغول نظافت و نگهداری هستند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل یادآور شد: این حادثه تلفات جانی نداشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید