تجمع بزرگ مردم قزوین در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

مردم قزوین به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل امروز در میدان آزادی (سبزه میدان) تجمع کردند.


به گزارش خبرگزاری موج قزوین ، مردم همیشه در صحنه ، شهیدپرور و انقلابی قزوین با برگزاری تجمع در میدان آزادی قزوین حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام و با بازماندگان بمباران بیمارستان المعمدانی این شهر همدردی کردند‌.

غزه3

در پی اقدام جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی در قتل عام بیماران به ویژه کودکان و زنان بی پناه در بیمارستان المعمدانی غزه مردم قزوین با محکومیت نسل کشی رژیم کودک کش و ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه، خروشی غیورانه خود را آغاز و از حماسه و مظلومیت مردم و کودکان غزه با تجمع خود اعلام حمایت کردند.

غزه4

زنان و مردان قیور قزوینی در این مراسم ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین، اقدام شنیع و جنایت جنگی علیه بشریت و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم و خواستار اقدام فوری نهادهای بین‌المللی در جلوگیری از ادامه این فجایع غیربشری شدند.

غزه1

گفتنی است؛ دولت جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای بامحکوم کردن اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل عام بیماران بویژه کودکان و زنان بی پناه در بیمارستان المعمدانی غزه، امروز چهارشنبه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید