تجمع گسترده مردم اصفهان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

مردم اصفهان به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل امروز در میدان امام حسین (ع) تجمع کردند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مردم متدین و شهیدپرور اصفهان با برگزاری تجمع حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام و با بازماندگان بمباران بیمارستان المعمدانی این شهر همدردی کردند‌.

 در پی اقدام جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی در قتل عام بیماران به ویژه کودکان و زنان بی پناه در بیمارستان المعمدانی غزه اصفهانی ها با محکومیت نسل کشی رژیم کودک کش و ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه، خروشی غیورانه خود را آغاز و از حماسه و مظلومیت مردم و کودکان غزه با تجمع خود در میدان امام حسین حمایت خود را اعلام کردند.

مردان و زنان اصفهانی در این مراسم ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین، اقدام شنیع و جنایت جنگی علیه بشریت و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم و خواستار اقدام فوری نهادهای بین‌المللی در جلوگیری از ادامه این فجایع غیربشری شدند.

در این تجمع اعتراضی فعالان فرهنگی، روحانیون و طلاب، بانوان انقلابی، جامعه پزشکی ودیگر گروه‌های همصدا با ملت بزرگ ایران و ملت‌های مسلمان و همه آزادگان جهان، انزجار خود را از اقدامات ددمنشانه رژیم جعلی و خونخوار اسرائیل اعلام داشتند.

به گزارش موج؛  جنایات صهیونیست‌ها در غزه در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده است که شب گذشته نمونه دیگری از قساوت صهیونیست‌ها با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به این مکان، به نمایش درآمد.

اشغالگران صهیونیست در اقدام جنایتکارانه خود در این بیمارستان، بیش از ۵۰۰ فلسطینی را به شهادت رساندند و صدها نفر را زخمی کردند.

گفتنی است؛ دولت جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای بامحکوم کردن اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل عام بیماران بویژه کودکان و زنان بی پناه در بیمارستان المعمدانی غزه، امروز چهارشنبه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.

تجمع مردم اصفهان 2



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید