تجمع و عزاداری مردم تبریز در سوگ خادمان صدیق + فیلم

شهر عزادار شهدای خدمت است.

مردم آذربایجان شرقی در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر به عزاداری شهادت رئیس جمهور، نماینده فقیه و استاندار آذربایجان شرقی پرداختند.

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی

مردم آذربایجان شرقی و به ویژه تبریز امروز دردی عظیم را تجربه کردند، درد شهادت سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور، آیت الله سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز و ملک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی. بسیار پرشور

همه در تدارک ولادت امام رضا (ع) بودند اما با شهادت این عزیزان تمام شهر و دیار سیاه پوش شد.

مردم از همان ساعات اولیه پس از شنیدن خبر شهادتشان، در بیرون بیت امام جمعه تبریز به عزاداری پرداختند و شعار «حسین، حسین» سر دادند.

همه عزادارند، همه شهر و دیار، چشمان همه گریان است و هنوز باورمان نمی شود.

اما این گرما برای مردم آذربایجان و تبریز متفاوت است، تلخ تر و شدیدتر. آیت آل هاشم به خوش اخلاقی معروف بود، در بین مردم شهر جایگاه ویژه ای داشت، همه مردم به خصوص ما اهالی رسانه به ایشان عادت کردیم و هر وقت مشکلی داشتیم اول به حاج آقا می گفتیم.

ملک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی با اینکه مدت کوتاهی استاندار ما بود، اما برای همه ما عزیز بود، همیشه شخصیت او را می ستودیم و از روزی که به سمت مسئولیت برگزیده بود، عنایات خاصه امام رضا (ع) بود. در تمامی جلسات استانداری پخش شد. قاب عکس او را در کنار عکس سردار خرم در حیاط استانداری آذربایجان شرقی باید ببینیم.

امروز عزادار هستیم، مردم تبریز در مصلی اعظم امام خمینی (ره) این شهر جمع شدند و عزاداری کردند، اشک ریختند، رجزخوانی کردند، بر سینه زدند، همه ما عزاداریم.

در این مراسم احمد وحیدی وزیر کشور و تراب محمدی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی و تمامی مسئولان استان حضور داشتند.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها