تحقیر دوباره هالک ایرانی; گوریل هالک تقلبی را قورت داد!


ساعت: 13:22
تاریخ ارسال: 05/10/1401
کد خبر: 1887095

هالک ایرانی در اولین مبارزه واقعی خود در راند اول مقابل ژومانوف آلمات باخیتوویچ معروف به گوریل قزاق ناک اوت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سجاد غریبی اخیرا سوژه عجیبی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی شده است. منته و ورزشکاری قلابی که فقط در ماههای اخیر آبروی خودش را درآورد و به این شکل چهره شد!

گریبی ورزشکاری ناشناخته در ایران بود اما حالا به اندازه معروف ترین ورزشکاران دیده می شود. این نگاه از راه موفقیت و پیروزی نبود، بلکه از سر ناپسندی و شکست های شرم آور بود. نوعی بدنامی که با شهرت و پیروان همراه است.

گریبی قبل از اتفاقات چند ماه اخیر با فیلم های عجیب بدن غیرواقعی خود در شبکه های اجتماعی برای فالوورهایش بازی می کرد. قریب در این ویدئوها به طرز عجیبی بزرگ بود و از بدنی غول پیکر بهره می برد و به همین دلیل به دلیل قد غیرعادی و شباهتش به شخصیت انیمه ای به نام هالک، او را هالک ایرانی نامیدند. کوپال، جلال و جبروت توسط فتوشاپ ساخته شده اند و چیزی جز یک عمل عجیب یک ورزشکار کوتاه قد نیست که از اضافه وزن رنج می برد.

هالک کلابی مدعی است که قهرمان پاورلیفتینگ استان بوشهر شده است اما در سال 1389 به دلیل مصدومیت مجبور به ترک این رشته شد. او مدعی است که ورزش را از سال 1385 آغاز کرده است، از سال 1387 پاورلیفتینگ را آغاز کرده و از سال 1392 به تحصیل در رشته بدنسازی پرداخته است و به بوکس نیز علاقه دارد و برای تفریح ​​به آن می پردازد. اما علیرغم همه این ادعاها، چیزی برای ارائه در زمینه مبارزه ندارد.

گاریبی متهم به مصرف داروهای تقویت‌کننده عملکرد برای به دست آوردن هیکل بزرگش است، اما ادعا می‌کند که آزمایش خون می‌گیرد تا ثابت کند هرگز مواد ممنوعه مصرف نکرده است.


0f212448 f23d 4612 aca6 59df2b87e218 خبر خاکستری


مبارزه ناموفق با فورد

پس از چندین سال ادعا و شعار در فضای مجازی و سر و صدای زیاد، بالاخره تصمیم بر این شد که هالک ایرانی برای اولین بار در رویارویی با حریف انگلیسی رونمایی شود، اما این مبارزه هرگز با تحقیر هالک ایرانی در یک نمایش قبل از مبارزه و به تمسخر و تمسخر هالک تقلبی تبدیل شد.

مارتین فورد بدنساز مشهور 39 ساله که از او به عنوان “ترسناک ترین مرد جهان” یاد می شود، قرار بود با سجاد غریبی مسابقه بوکس داشته باشد. فورد و هالک ایرانی قرار بود در 30 آوریل با یکدیگر مبارزه کنند. این مبارزه با سر و صدای زیادی همراه شد و در نهایت به دلایل نامعلومی لغو شد. بازی رسمی این دو نفر در تاریخ 2 آوریل با حضور 20000 هوادار در سالن 02 برنامه ریزی شده بود. آرنا در لندن برگزار شد، اما در نهایت لغو شد. طبق برنامه، مسابقه اصلی در 4 راند 2 دقیقه ای در نظر گرفته شد.

فورد ناگهان اعلام کرد که مسابقه را لغو می کند. اما بدون مقدمه این اتفاق نیفتاد. قرار بود این دو رقیب اخیرا در امارات به مصاف هم بروند و خود را برای این دیدار آماده کنند. هالک ایرانی و مارتین فورد پس از ماه‌ها رفت‌وآمد در شبکه‌های اجتماعی، در یک درگیری تنش‌آمیز در دبی با هم روبرو شدند. اتفاقی که نقاب هالک قلابی را برملا کرد و ماهیت واقعی او را آشکار کرد.

در ویدئویی که از اولین رویارویی آن ها منتشر شد، دو طرف در حالی به هم نزدیک شدند که یکی از اطرافیان هالک ایرانی به او می گوید «به چشمانش نگاه کن».

اکثر افرادی که دور این دو نفر ایستاده بودند با دوربین خود این برخورد را ثبت کردند. مرد غریبه که به نظر کوچکتر از فورد بود، ناگهان با لگد مارتین فورد به عقب پرتاب شد و از قاب گوشی موبایل خارج شد.

این ویدئو بارها در شبکه های اجتماعی مشاهده شد و بسیاری از ایرانیان آن را مایه شرمساری خواندند.

اما سجاد گریبی در دفاع از خود و در مصاحبه ای با بیان اینکه در این مسابقه جبران خواهد کرد، گفت: به ناموسم قسم، جسد مارتین فورد را از رینگ بیرون می آورند.

او که بسیار متاثر و اشک آلود بود در این مصاحبه خطاب به مادرش گفت: به من گفتی فردی که در فیلم دیدی پسر من نیست. قول می دهم در 23 فروردین باعث افتخار شما باشم.

دو طرف بارها با انتشار فیلم هایی به یکدیگر فحاشی کردند و گریبی امیدوار بود با پیروزی در این دیدار بتواند فیلم ارسال شده را جبران کند.


f6dc7ac9 c37a 4d0e a227 33d55dfa5519 خبر خاکستری


چرا مسابقه لغو شد؟

اولین بازی قرار بود در تاریخ 2 آوریل در یکی از سالن های لندن برگزار شود اما یک بار به تعویق افتاد و تاریخ جدید 30 آوریل اعلام شد. این بار فورد دوباره بدون توضیح دلایل مسابقه را لغو کرد.

مارتین فورد پس از درگیری فیزیکی با هالک ایرانی نوشت سجاد غریبی آن مردی که فکر می کرد نیست و تصاویرش را فتوشاپ کرده است.

وی در اینستاگرام خود که بیش از 3 میلیون و 900 هزار نفر آن را دنبال می کنند، گفت: 6 ماه است که برای این مسابقه آماده می شوم اما اکنون به دلایلی که از دستم خارج است نمی توانم این مسابقه را انجام دهم.

به گفته فورد، مبارزه او با غریب به دلیل نگرانی هایی که پس از مصاحبه قریب در ایران در مورد وضعیت روحی هالک ایرانی مطرح شد، لغو شد. قریب در نیمه های این مصاحبه شروع به اشک ریختن کرد. علاوه بر این، این نگرانی وجود داشت که این مبارزه عادلانه نباشد، زیرا برتری فورد از چند فیلم منتشر شده از تمرینات دو حریف مشخص بود.

فورد درباره دلیل لغو مسابقه به مجله میرور گفت: وقتی در دبی حاضر شدم و کمی درگیری داشتیم، نگران احساسات و سلامت روانش بودم.

پس از لغو این مبارزه، نبرد رسانه ای این دو مبارز همچنان ادامه دارد. فورد در تازه ترین اظهار نظر خود، هالک ایرانی را به «بال مرغ» تشبیه کرده است. او در صفحه ویژه خود در شبکه اجتماعی خود نوشت: وقتی از رستوران یک استیک بزرگ سفارش می دهم، گارسون یک «بال مرغ» به من می دهد. من آن را می‌خورم چون گرسنه هستم، اما این بدان معنا نیست که واقعاً آن غذا را می‌خواستم. منتظر می مانم تا گارسون برگردد و استیک را برایم بیاورد. من هنوز گرسنه هستم و فقط باید رستوران دیگری پیدا کنیم که غذای واقعی بفروشد.


f7ef19fa 3772 4271 b24c e1a165d59a59 خبر خاکستری


ایران ادعای مضحک هالک را فتوشاپ کرد: مارتین فورد ترسید و فرار کرد

ادعاهای فورد با پاسخ هالک ایرانی همراه شد. هالک فتوشاپی که کلیپ برخوردش با جنگنده انگلیسی در فرودگاه دبی سر و صدای زیادی به پا کرد، در کلیپی گفت: «مارتین فورد به تمام معنا یک ترسو است و برای جلوگیری از درگیری با من به لندن فرار کرد. “

هالک ایرانی ادعاهایی کرد و اظهار داشت: جنگنده انگلیسی به تمام معنا یک ترسو است و حتی وقتی به هتل او رفتم پشت محافظانش پنهان شده بود.

با لغو مبارزه سجاد قریب با فایتر انگلیسی، هالک ایرانی با ترسو نامیدن این جنگنده سعی در کم رنگ شدن لبه های گذشته دارد. فایتر فیک در کلیپی گفت: مارتین فراری است. برای اینکه با من ملاقات نکند فرار کرد. به هتل محل اقامت او رفتم اما او پشت محافظانش پنهان شد و روز بعد از دبی فرار کرد.

غریب که در آن کلیپ فورد را ترسو خطاب کرده بود، افزود: برای من شرم آور است که حریفی داشته باشم که او را اینگونه صدا کرده است.

فتوشاپ ایرانی هالک درباره دلیل لغو این مبارزه گفت: متاسفانه من جزو آنها نیستم، متاسفانه دلایلی که باعث این اتفاق شد خارج از کنترل من بود، اما قول می دهم به زودی او را مجازات خواهم کرد.

ادعای نادرست هالک ایرانی در مورد فورد زمانی منتشر شد که کلیپی از ملاقات او با یک بدنساز انگلیسی منتشر شد و در نهایت سر و صدای زیادی به پا کرد. .


e9fb589e 194a 44b8 b8b1 b3ef3920fc84 خبر خاکستری


تحقیر دوباره هالک ایرانی

پس از لغو مبارزه سجاد گریبی و مارتین فورد، هالک ایرانی حریف جدیدی پیدا کرد. مبارز فیک اخیراً با حریف دیگری کینه داشت: مبارزه توسط فورد لغو شد، نه تنها توسط من، بلکه او با جنگنده دیگری مبارزه نخواهد کرد. اصلا آماده نیست مبارزه از طرف من لغو نشده و از سازمان بوکس خواسته ام حریف دیگری برای من انتخاب کند.

سجاد گریبی اعلام کرده است که یکشنبه ۱۸ مردادماه سال جاری در دبی به مصاف حریفی از قزاقستان خواهد رفت. حریف هالک ایرانی این بار مارتین فورد معروف نبود. یومانوف آلمات باخیتوویچ از قزاقستان که در شبکه های اجتماعی بیشتر شناخته شده و در قزاقستان به تیتان قزاق معروف است اما رسانه ها او را گوریل می نامند. باخیتوویچ که یک اینفلوئنسر اهل شهر آلماتی قزاقستان است، ادعا می کند که در دو مسابقه بدنسازی برنده شده و نزدیک به 21000 دنبال کننده در اینستاگرام دارد. او در صفحه خود عکس هایی از بدن عضلانی خود و فیلم هایی از حضورش در برنامه های تلویزیونی منتشر می کند. وی در اینستاگرام خود قد خود را 174 سانتی متر و وزن خود را 115 کیلوگرم اعلام کرد.

ژومانوف آلمات باخیتوویچ، گوریل قزاق، به اندازه گاریبی یا فورد طرفدارانی ندارد، اما این باعث نشد که او بخواهد با هالک ایرانی بجنگد. او هالک ایران را در فضای مجازی به مبارزه طلبید و غریب و فورد را ترسو خواند. گوریل قزاق به جنگنده فتوشاپ شده در ویدئو گفت: “من هالک واقعی هستم، تو و مارتین ترسو هستید.” بیا با هم بجنگیم!”

هالک ایرانی از مدت ها قبل برای جلوگیری از اتفاقات پیش فصل تدارکات خود را برای این نبرد آغاز کرد. او برای رویارویی با جومانوف آلمات باخیتوویچ معروف به گوریل قزاق زیر نظر حمزه مرادیان، کاپیتان تیم ملی ایران و دارنده مدال ساوات جهان و آسیا تمرین کرد، اما این تمرینات به جایی نرسید.


9d0daa8a 4789 43f5 987d d1a834a5ff2f خبر خاکستری


گوریل هالک تقلبی را قورت داد!

پس از مبارزه ناموفق با فورد، هالک ایرانی در اولین مبارزه واقعی خود مقابل جومانوف آلمات باخیتوویچ معروف به گوریل قزاق در راند اول ناک اوت شد. غریبی در رینگ با این مبارز قزاق نشانه ای از یک مبارز واقعی نشان نداد و در کمتر از دو دقیقه به راحتی ناک اوت شد.

هالک قلابی ایرانی در اولین نبرد رسمی به بدترین شکل ممکن شکست خورد به طوری که حملات زیادی در فضای مجازی علیه او شکل گرفت. از دست دادن هالک ایرانی در حالی بود که گوریل قزاق وارد بودMMA هرگز یک چهره شناخته شده.

پس از اتفاقی که در ماه گذشته در فرودگاه دبی با مارتین فورد رخ داد، او تبلیغات زیادی را برای مبارزه با گوریل قزاق راه اندازی کرد، اما به شهادت مربی خود حمزه مرادی، او اصلاً برای این مبارزه آماده نبود و شکست خورد.

برای مسابقات فایتینگ، قبل از شروع مسابقه، طرفین موسیقی را برای پخش در سالن انتخاب می کنند و فتوشاپ هالک هم بنا به حال و هوای روز، سنگ نوشته محمود کریمی را برای تعطیلات محرم انتخاب کرده بود.

سجاد گریبی پس از شکست مفتضحانه مقابل حریف قزاق در ویدئویی کوتاه بار دیگر اشک تمساح ریخت و گفت: شرمنده مردم ایران هستم. من این شکست را جبران خواهم کرد.



دیدگاهتان را بنویسید