آب میوه گیری انگشتان دختر 12 ساله دهدشتی را قورت داد

ساعت: 14:42
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1786094

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوژ گفت: دختر 12 ساله دهدشتی مجروح شد و انگشتان خود را با آب میوه گیری قورت داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در جمع خبرنگاران گفت: در محل حادثه پس از 2 دقیقه در محل حاضر شد.

جهانبخش وحدت نژاد افزود: با توجه به محبوس شدن بازوی مجروح در دستگاه، آمبولانس 115 بلافاصله وی را رها کرد و مجروح را با انگشتان قطع شده برای مداوا و اقدام به پیوند به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت منتقل کردند. “

وحدت نژاد ادامه داد: در این حادثه دلخراش که علت اصلی آن مانند اکثر حوادث این چنینی بی احتیاطی و بی احتیاطی والدین بود، متاسفانه دو انگشت دست مجروح به طور کامل قطع و دو انگشت دیگر به شدت آسیب دید.

وی برای پیشگیری از وقوع چنین حوادثی که در بیشتر موارد منجر به معلولیت مادام العمر می شود به شهروندان توصیه می کند: والدین با مراقبت از خود در هنگام استفاده از وسایل برقی مانند چرخ، چرخ گوشت، آبمیوه گیری و سایر وسایل مشابه، قطعا مهارت های استفاده را به فرزندان خود آموزش می دهند. برای چند لحظه دستگاه را خاموش کنید و دو شاخه را جدا کنید تا شاهد اتفاقات باشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید