تخفیف تمرین المپیک از 20 تا 100 درصد / فرصت تمرین در 2 جهت


ساعت: 09:40
تاریخ انتشار: 1401/03/06
کد خبر: 1841822

این خبر را رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اعلام کرد؛

رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد از تخفیف تمرینات ویژه المپیک خبر داد و گفت: این تخفیف از 20 تا 300 درصد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد از تخفیف تمرینات ویژه المپیک خبر داد و گفت: این تخفیف از 20 تا 300 درصد است.

وی گفت: بر اساس آیین نامه ای که داریم، المپیک می تواند از تخفیف های تمرینی استفاده کند. تاکنون به دلیل مشکلات مالی دانشگاه چنین تسهیلاتی ارائه نشده است اما در دوره جدید در نظر داریم آن را اجرا کنیم.»

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد با بیان اینکه واحدها می توانند برای المپیک تا 20 درصد تخفیف تمرینی بدهند، گفت: باشگاه پژوهشی در صورت مشاهده عدم انجام تمرین، 100 درصد تخفیف خواهد داد. یکی می تواند اجازه دهد.»

علی اکبری ادامه داد: اقدامات در باشگاه ماهیت پیگیری دارد چرا که آیین نامه های تدوین شده در دوره های گذشته خوب بوده و هر جا مشکلی وجود داشته باشد در هیات امنا رفع می کنیم. مشکل این بود که مقررات اعمال نمی شد.

وی با اشاره به امکانات باشگاه برای پژوهشگران و دانشجویان مستعد گفت: استعدادهای درخشان در صورت تایید شورای مدیریت استعدادهای درخشان دانشگاه می توانند همزمان در دو حوزه تحصیل کنند. همچنین حمایت از محصولات فناوری برای عرضه آنها به بازار یکی دیگر از ابزارهاست.

علی اکبری با اشاره به تسهیلات ویژه برای توانمندسازی کارآفرینی برای اعضای باشگاه گفت: ارائه طرح های تحقیقاتی اعضای باشگاه در صنایع، ارتقای مهارت اعضا و کسب و کار از طریق سمینار کارآفرینی، ارائه پیمانکاران پروژه های نهایی شده باشگاه در حال رشد. مراکز و پارک های علمی و فناوری مرتبط با دانشگاه آزاد یکی از این امکانات است.

رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد با اشاره به حمایت مالی از طرح های پژوهشی باشگاه پژوهشگران گفت: دانشجویانی که در باشگاه عضویت دارند می توانند بدون کنکور ادامه تحصیل دهند و یا دستیاری شوند و حقوق دریافت کنند. در همان زمان.”

انتهای پیام/
منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید