تداوم درخشش علایار صیادمنس در انگلیس

تداوم درخشش علایار صیادمنس در انگلیس

شب گذشته در آخرین هفته لیگ برتر انگلیس، هال سیتی به مصاف ناتینگهام فارست رفت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار علاار صیادمنش مهاجم تیم ملی کشورمان در ترکیب اصلی هال سیتی حضور داشت و 77 دقیقه به میدان رفت. هال سیتی با 51 امتیاز مساوی کرد و نوزدهم شد.

با نگاهی به آمار عملکرد مهاجم سابق استقلال می بینید که این بازیکن ایرانی در 77 حضورش در زمین نشان داد که برای تیمش بسیار مفید بوده است.

شکارچی در این بازی اغلب در میانه میدان حضور داشت و به کار دفاعی تیم کمک می کرد. مهاجم جوان ایرانی در این دیدار دو شوت در زمین حریف انجام داد که هر دو بار دروازه بان ناتینگهام فارست با واکنشی خوب مانع از گلزنی مهاجم ایرانی شد.

صیادمنس در این دیدار اگرچه گلی به ثمر نرساند و پاس گلی به ثمر نرساند، اما ثابت کرد که یک تیم عالی است. او در آن بازی 38 بار توپ را لمس کرد و 53 درصد پاس هایش را به ثمر رساند.

مهاجم تیم ملی کشور در این دیدار یک پاس کلیدی به ما داد و یک بار هم قصد داشت این بازیکن را رو در رو بلند کند که موفق شد و در دریبل هایش 100 درصد موفق بود.

ستاره ایرانی به درخشش با هال سیتی ادامه می دهد/ صیادمنش دومین بازیکن برتر زمین شد

با نگاهی به نقشه حرارتی صیادمنش می بینید که این بازیکن ایرانی در این دیدار اغلب در میانه میدان حضور داشت و در خدمت تیم بود.

در پایان صیادمنس به دلیل عملکرد خوبش برای هال سیتی در سایت سوفا اسکور با امتیاز 7.2 از 10 به عنوان دومین بازیکن برتر زمین انتخاب شد.

دیدگاهتان را بنویسید