باران پول در انتظار استقلال؛ علایار با Hallucity موافق است

به نظر می رسد دوران بلاتکلیفی علایار صیادمنس، مهاجم 20 ساله ایرانی به پایان رسیده است. صیادمنش که در سال 2019 از استقلال ایران به فنرباغچه پیوست، بعداً به صورت قرضی به استانبول اسپور و سپس به زوریا لوهانسک اوکراین رفت.

صیادمنس یک فصل و نیم برای زوریا بازی کرد و عملکرد متفاوت و درخشانی در این تیم داشت اما زوریا به دلیل محدودیت منابع مالی نتوانست بند خرید دائمی این بازیکن را که 3.5 میلیون یورو بود فعال کند.

صیادمنس در نهایت به فنرباغچه بازگشت اما مدیران فنرباغچه تصمیم به انتقال مجدد او گرفتند. تعدادی از روزنامه نگاران سرشناس ترکیه شب گذشته اعلام کردند که فروش ماهیگیرش به هال سیتی که در مسابقات قهرمانی انگلیس شرکت می کند، قطعی شده است. برخی خبرنگاران این انتقال را 5 میلیون یورو و برخی دیگر 9 میلیون یورو تخمین می زنند. مالک هال سیتی مردی اهل ترکیه است و به همین دلیل قصد دارد چند بازیکن فنرباغچه را به خدمت بگیرد.

یک روزنامه نگار برجسته ترکیه شب گذشته در توییتر نوشت: «آلاجار پیشنهاد هال سیتی را پذیرفت. فنرباغچه و هال سیتی فردا (جمعه) برای نهایی کردن انتقال آلایار با هم دیدار خواهند کرد.

احمد آرکانلار گزارشگر ورزشی با بازنشر این پیام جزئیات بیشتری از انتقال خود به چمپیونشیپ انگلیس ارائه کرد. او با اشاره به اینکه فنرباغچه ماهیگیر خود را به قیمت 9 میلیون یورو به هال سیتی می فروشد، نوشت: پول بسیار خوبی است. پیشنهاد 5 میلیون یورویی توسط باشگاه دیگری رد شد. این گزارشگر همچنین تاکید کرد که در صورت ماندن اللهیار در زوریا، فنرباغچه 3.5 میلیون یورو دریافت خواهد کرد اما اکنون حداقل 5 میلیون یورو به باشگاه ترکیه ای تعلق خواهد گرفت.

اکرم کنور دیگر خبرنگار فوتبال ترکیه و اروپا نوشت: هال سیتی و فنرباغچه در حال بررسی جزئیات نهایی انتقال اللهیار صیادمنس هستند. وی در اظهاراتی دیگر درباره ارزیابی خود از انتقال مهاجم ایرانی به تیم جدید گفت: معتقدم آلیار صیادمنس در تیم هال سیتی موفق خواهد بود.

احمت سلیم کول، خبرنگار آسپور نوشت: الهیار صیادمنش قدم به قدم به سمت هال سیتی می رود. هر دو طرف در حال بررسی آخرین جزئیات انتقال فوتبالیست ایرانی هستند.

انتقال صیادمنش به هر تیمی و به هر قیمتی می تواند برای باشگاه استقلال سودآور باشد. گفته می شود در قرارداد فروش این مهاجم بین استقلال و فنرباغچه بندی وجود دارد که بر اساس آن در صورت انتقال این بازیکن از فنرباغچه به سایر تیم ها، 20 درصد از حق فروش به استقلال خواهد رسید. در این صورت و در صورت صحت خبر توافق 9 میلیون یورویی، استقلال به حدود 60 میلیارد تن می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید