تدفین شهدای حادثه تروریستی آمل + عکس


ساعت: 11:44
تاریخ انتشار: 08/08/1401
کد خبر: 1906995

مراسم تشییع پیکر شهدای کورکورانه دو جوان آملی با حضور پرشور مردم شهید پرور هزار سنگر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، مراسم تدفین شهدای حادثه ترور آمل با حضور پرشور مردم مازندران برگزار شد.

مسیر این مراسم از میدان قائم تا امامزاده ابراهیم (ع) بود اما تمام خیابان ها و کوچه ها مملو از جمعیتی است که می خواهند در این مراسم شرکت کنند.

جمع کثیری از مردم هزارسنگر برای دیدن شهدای خود در راه هستند و بخشی دیگر در امامزاده ابراهیم منتظر هستند تا به جمعیت بپیوندند.

مردم آمل خواستار خشکاندن ریشه تروریست ها در راهپیمایی محکومیت عملیات تروریستی آمل هستند و مردم هزارسنقر این پیام را دارند که باید این شرارت ها خنثی شود.



2fbd08b4 246e 4f3e 8ee6 b8569e424e5f خبر خاکستری
ساعت هشت شب پنج شنبه پنجم آبان ماه 1401 بود که این حادثه در خیابان امام خمینی (ره) رخ داد و دو جوان به ضرب گلوله کشته شدند.

شهیدان علی فاضلی و هادی چکساری دو جوان دهه 70 شهرستان آمل بودند که در این عملیات دلاورانه جان باختند.


مردم شهرستان آمل با حضور گسترده خود این پیام را به تمامی تروریست های داعشی و اربابان مستکبر آنها که تا پای جان زیر پرچم ولایت هستند رساندند.

اما امروز در شهرستان عامل و سراسر مازندران با دلی سنگین به میدان آمدند و با مشت های گره کرده اعلام کردند که هیچ گاه اهداف شوم خود را تسلیم دشمنان و مخالفان نظام که موجب هرج و مرج و بی نظمی در کشور شده اند نخواهند کرد. پیشرفت و ایجاد موانع.دریافت.

83ac83cb bb22 4dec 928f 3be6d494cccb خبر خاکستری

این حضور و راهپیمایی ها برای همین است، دشمنان این مرز و بوم بدانند که شهادت آرزوی هر مسلمان ایرانی است و درخت تنومند انقلاب با خون این مردم سیراب و بارور شده و آرزو را به گور خواهند برد. هر گونه آسیبی که به این نظام مقدس مانند پیشینیانشان وارد شود.

داغمچی فرمانده سپاه آمل در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به تفاوت حادثه اخیر با اعتراضات گذشته گفت: در اغتشاشات گذشته در ابتدا اعتراضاتی وجود داشت و کم کم به اغتشاشاتی مانند آنچه ما بودیم تبدیل شد. در سال 2008 و… اما امسال از ابتدا شورش کردند و موج سواری با اتفاقی که افتاد شروع شد.

وی ادامه داد: نام امل در همه تماس ها مطرح می شود اما حضور مردم مشکلی ایجاد نمی کند و جرأت و جسارت به جریان ضدانقلاب نمی دهد و امنیت و آرامش همیشه برقرار است.

فرمانده سپاه آمل با اشاره به شهادت دو شهروند آملی توسط فتنه گران گفت: تروریست در خیابان امام خمینی تیراندازی کرد و دو همشهری که عابر پیاده بودند به ناحق کشته شدند.

ed570911 3be8 427e a27f 44d0202f9cff خبر خاکستری
وی با اشاره به حضور پرشور مردم برای محکومیت اغتشاشگران در راهپیمایی جمعه و افرود گفت: مردم برای محکومیت اغتشاشگران هم در نماز جمعه و هم بعد از آن حضور گسترده داشتند و از نظام و رهبری حمایت کردند. رشته

فرمانده سپاه آمل با تاکید بر اینکه دشمن در زمانی که در طراحی خود ناکام مانده بود اقدام به ترور کرد، خاطرنشان کرد: این دو شهروند آملی که یکی از آنها همراه نامزدش در حال پیاده روی بود مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

این افسر نقش فضای مجازی و رسانه ها را در ایجاد سواد رسانه ای در جامعه متنوع خواند و اظهار داشت: باید از منظر جهاد تبیین شود، دشمن این روزها در رسانه ها و فضای مجازی وارد عمل شده است، رسانه ها هوشیار باشند و وارد شوند. وارد این عرصه شود

وی با بیان اینکه امروز فضای مجازی داخلی قدرتمندانه کار می کند، گفت: امروز فضای مجازی داخلی قدرتمندانه کار می کند، در این رسانه ها بیشتر فعال باشیم.



39e637fe e57a 4cd7 8d79 d3eb9282b00f خبر خاکستری

حسن فضلی پدر شهید آملی علی فضلی نیز به خبرنگار بلاغ گفت: منافقین به هر طریقی می خواهند این اسلام را از بین ببرند و پرچم سیدالشهدا را پایین بکشند اما کورکورانه می خوانند و نمی توانند.

وی با بیان اینکه فرزندم قربانی حضرت علی اکبر (ع) و امام حسین (ع) شد، گفت: پسرم به کسی آسیبی نزد و پس از فارغ التحصیلی در رشته حسابداری مشغول به کار شد.

پدر شهید ترور گفت: این شورش ها باعث ناامنی شده است.

پیکر مطهر شهیدان چکساری و فضلی در جوار شهدای هشت سال دفاع مقدس و حریم حریم اهل بیت(ع) آرام گرفت.


هادی چکساری متولد 1371 و علی فاضلی متولد 1372 شامگاه پنج شنبه پنجم آبان در شهر آمل در حمله تروریستی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید