ترافیک نیمه باری در محورهای مواصلاتی استان قزوین حاکم است


ساعت: 16:01
تاریخ انتشار: 1301/06/24
کد خبر: 1897638

سرهنگ زکری منش گفت: پیش بینی می شود ترافیک بعدازظهر امروز نیمه شلوغ باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ فرهاد زکریمنش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ وی در خصوص وضعیت محورهای ارتباطی استان قزوین با توجه به تعطیلات پیش رو گفت: از اوایل صبح امروز شاهد بار ترافیکی سنگین در بزرگراه به ویژه در محور شمالی و شمال غربی یعنی قزوین به بزرگراه رشت اما اکنون حجم ترافیک کاهش یافته و ترافیک نیمه شلوغ است.

وی افزود: پیش بینی می شود تا امروز عصر ترافیک به صورت نیمه ازدحام ادامه یابد.

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: همزمان با بازگشت زائران از اربعین شاهد حجم تردد وسایل نقلیه به ویژه در محور مهران به ایلام، همدان، اوج، آبگرم و تاکستان هستیم که این حجم تردد خودروها در محورهای استان به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت. سالها و روزهای آینده

این مسئول بیان کرد: پلیس راه با آمادگی کامل برای بازگرداندن زائران آمادگی لازم را داشته و نیروی انتظامی در آماده باش کامل است.

مسافران باید تعطیلات را جدی بگیرند

زکری منش بیان کرد: با توجه به پیاده روی جاماندگان اربعین در روز شنبه شاهد تردد عابران و زائران در محورهای برون شهری و درون شهری خواهیم بود لذا تدابیر لازم برای مدیریت برگزاری جشن این واقعه اندیشیده شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه بازگشت زائران به کشور با سختی و خستگی همراه است از رانندگان تقاضا داریم پس از استراحت کافی به سفر خود ادامه دهند.

زکریمنش ادامه داد: خستگی و خواب آلودگی یکی از عوامل اصلی تصادفات در این ایام خواهد بود، لازم است رانندگان در هر دو ساعت رانندگی در تکایا و حسینیه به ویژه در موکب های اوج بین خود استراحت کنند تا از حوادث رانندگی جلوگیری شود. . بودن

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین در پایان گفت: زائران در هنگام بازگشت عجله نکنند و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و مسافت از کمربند ایمنی استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید