ترانه علیدوستی نگاهی به نقش او در فیلم «برادران لیلا» / عکس

فیلم سینمایی «برادران لیلا» به کارگردانی سعید روستایی که در رقابت اصلی هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن حضور دارد، بعدازظهر امروز (چهارشنبه 4 اردیبهشت – 4 خرداد) در گرند لومیر (سالن اصلی جشنواره) به نمایش درآمد. .

پیش از اکران فیلم، عوامل برادران لیلا روی فرش قرمز جشنواره مقابل دوربین ها حضور داشتند و برخی از آنها به گفت و گو پرداختند.

ترانه علیدوستی در گفت و گوی تصویری درباره بازی در سریال برادران لیلا و همکاری اش با سعید روستایی گفت: خیلی هیجان زده هستم. گفت [روستایی] او بسیار جاه طلب و خوش بین است. او استعداد خوبی دارد و کارش الهام بخش است. همیشه دوست داشتم با او کار کنم تا اینکه این اتفاق در فیلم سومش رخ داد. “به نظر من برادران لیلا بهترین فیلم اوست.”

او درباره دومین فیلم این کارگردان گفت: فیلم شش و نیم متر را دو بار تماشا کردم و دوست داشتم. بازی دوستانم نوید محمدزاده و پیمان معادی عالی بود.»

این بازیگر درباره ویژگی های فیلم های سعید روستا گفت: فیلم های سعید به دلیل روحیه متفاوتی که دارند با دیگر آثار سینمای ایران متفاوت هستند. فیلم های او سریال های بسیار دراماتیک و سختی دارد.»

ترانه علیدوستی درباره نقش محوری این فیلم گفت: فکر می‌کنم نقش من در این فیلم استعاره‌ای از اتفاق بزرگی است که در بیشتر جامعه ایران در حال رخ دادن است. زنان در کشور من در خط مقدم تغییرات اجتماعی هستند. آنها برای حقوق خود می جنگند و خانواده را به سوی زندگی بهتر هدایت می کنند.»

ترانه علیدوستی نگاهی به نقش او در فیلم دارد

ترانه علیدوستی نگاهی به نقش او در فیلم دارد

دیدگاهتان را بنویسید