ترخیص از بیمارستان حالا اسطوره بهتر است/ عکس

پله اسطوره فوتبال برزیل از بیمارستانی که چهار روز پیش به دلیل سرطان روده بزرگ در بیمارستان بستری شده بود مرخص شد. اسطوره برزیلی 81 ساله اوایل هفته گذشته در کلینیک آلبرت اینشتین در سائوپائولو بستری شد. جایی که قبلاً تحت شیمی درمانی قرار گرفته بود. گزارش شده است که پله تحت نظر پزشکان است و هیچ چیز جان او را تهدید نمی کند، اگرچه این فوتبالیست سابق تحت مراقبت های بخش مراقبت های ویژه نبود.

به گفته خانواده‌اش، او که در برزیل با نام «او ری» یا «شاه» شناخته می‌شود، حداقل ماهی یک‌بار برای معاینه و شیمی‌درمانی برای تومور روده بزرگ که در سپتامبر گذشته تشخیص داده شد، به بیمارستان مراجعه می‌کند. در ماه فوریه، پله دو هفته را برای درمان سرطانی که به دلیل عفونت مجاری ادراری عارضه داشت، در بیمارستان گذراند. ستاره سابق تیم ملی سانتوس و برزیل قبل از تشخیص سرطان در سال 2019 به دلیل عفونت ادراری در سال 2014 به دلیل ابتلا به سنگ کلیه در بیمارستان بستری شد و در آن زمان فقط بقیه کلیه خود را باید دیالیز می کرد. کلیه دیگر او در دهه 1970 به دلیل جراحت برداشته شد.

ترخیص از بیمارستان حالا اسطوره بهتر است/ عکس

در سپتامبر 2021، پله تحت عمل جراحی برای برداشتن تومور روده بزرگ قرار گرفت. ESPN بعداً گزارش داد که پله در مراحل اولیه درمان تومورهای روده، کبد و ریه است. شیمی درمانی این بازیکن سابق تیم ملی فوتبال برزیل که سه قهرمانی جام جهانی را در کارنامه دارد، ادامه خواهد داشت.

پله تنها برنده سه بار جام جهانی (1958، 1962، 1970) است. او 92 بازی برای برزیل انجام داد و 77 گل به ثمر رساند. پله توسط فدراسیون بین المللی فوتبال به عنوان بهترین بازیکن قرن بیستم شناخته شده است. این مهاجم برای سانتوس برزیل (1956-1974) و نیویورک کاسموس آمریکا (1975-1977) بازی کرد. این بازیکن برزیلی 1279 گل رسمی به ثمر رسانده که در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید