ترخیص از بیمارستان همه مسموم شدگان روستای تکانه خرم آباد

ساعت: 13:08
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1781015

ابلاغ معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان؛

کوشکی گفت: تمامی مسموم شدگان روستای تکانه خرم آباد از بیمارستان مرخص شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مریم کوشکی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به آلودگی مخزن آب شرب روستای تکانه شهرستان هرم آباد گفت: در حال حاضر هیچ یک از مسموم شدگان این روستا در بیمارستان بستری نیستند و همگی از این روستا ترخیص شده اند. بیمارستان.”

وی افزود: پس از اعلام آلودگی آب و مسمومیت تعدادی از اهالی این روستا در شب گذشته، تیم واکنش سریع بهداشتی به بهداشت محیط و کنترل بیماری مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد در شرایط فعلی و اقدامات مورد انتظار را انجام داد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در این راستا و با همکاری اهالی، دهیار و دهیار روستا و شرکت آب شهرستان، آب مخزن قطع و تخلیه و شسته می شود.

کوشکی گفت: آب مخازن آبرسانی و فاضلاب تا زمان اعلام وضعیت عادی برای آبرسانی روستا مورد استفاده قرار گیرد و به اهالی روستا توصیه می شود آب شرب خود را از آب بسته بندی تامین کنند.

معاون بهداشت دانشگاه لرستان گفت: 15 نفر بر اثر آلوده شدن آب شرب روستا علائم مسمومیت داشتند که 11 نفر به بیمارستان اعزام شدند.

وی افزود: 10 نفر از این افراد در ساعات اولیه صبح امروز ترخیص شدند و تنها یک نفر بستری شد که امروز با نظر متخصص مسمومیت ها مرخص شد. نمونه آب نیز از این روستا برای آزمایش در آزمایشگاه ارسال شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید