پرداخت 272 میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان نیایش خرم آباد / روند پروژه شتاب می گیرد


ساعت: 12:10
تاریخ انتشار: 1401/06/16
کد خبر: 1895810

دلفان گفت: پس از پرداخت قسط اول 272 میلیارد تومانی دریافتی از طریق ماده 56، پروژه بیمارستان نیایش به عنوان پروژه ای مهم برای استان شتاب گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، بهرام دلفان در حاشیه بازدید غلامحسن کریمی رئیس شعبه بانک ملی لرستان از پروژه بیمارستان 515 تختخوابی نیایش خرم آباد در جمع خبرنگاران گفت: پروژه بیمارستان عمومی در دو بلوک ساخته می شود. شمال و جنوب هر بلوک بالغ بر 250 تخت خواهد داشت و درمان های متفاوتی – تخصصی، فوق تخصصی، بالینی و پاراکلینیکی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بیمارستان نیایش بر اساس استانداردهای امروزی در حال ساخت است و پیش بینی می شود به 577 تخت افزایش یابد، گفت: زیربنای کل پروژه 58 هزار و 800 مترمربع به مساحت 13 هزار متر مربع در دست ساخت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: کل محوطه بیمارستان نیایش 107 هزار متر مربع است و در آینده توسعه آموزشی و درمانی بیشتری در فضای آن صورت خواهد گرفت.

وی بیان کرد: با پرداخت 272 میلیارد تومان قسط اول دریافتی از طریق ماده 56، پروژه بیمارستان نیایش به عنوان پروژه مهم استان شتاب بیشتری گرفته است که در این راستا از همکاری بانک ملی استان قدردانی می کنیم.

دلفان با اشاره به اینکه با احداث و راه اندازی بیمارستان مذکور از سرگردانی بیماران از همان استان به استان های دیگر جلوگیری می شود، گفت: بیمارستان نیایش به عنوان بیمارستان عمومی استان پاسخگوی نیازهای استان به سالهای متمادی و یکی از مزایای دیگر ایجاد آن ایجاد شغل و استخدام کارگر است.کار در روستا است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید