ترفند جدید قیمت اسنپ و تپسی

ترفند جدید قیمت اسنپ و تپسی

حذف گزینه «عجله دارم» از تاکسی های اینترنتی مانند یک بمب به صدا درآمد و چالش های بزرگی را در شهر ایجاد کرد.

شاید کل ماجرای حذف گزینه «عجله» در تاکسی‌های آنلاین را بتوان در این توییت خلاصه کرد: «دولت لطفی کرد و گزینه «عجله» را از تاکسی‌های آنلاین حذف کرد. تاکسی های اینترنتی نیز قیمت های پایه حالت «سود» را تعیین می کنند. من عجله دارم الان مردم ضرر می کنند و مشتری کم می شود وقتی دولت در بازار دخالت می کند همیشه ضرر می کند.»

«ایست دارم» ترفند جدید تاکسی های اینترنتی برای افزایش قیمت است

با پیگیری های سازمان جنایی دولت بالاخره گزینه «عجله دارم» از تاکسی های اینترنتی از جمله اسنپ حذف شد. 24 اسفندماه امسال احمد آسانلو رئیس این سازمان درباره رسیدگی به موضوع گزینه «عجله» تاکسی های اینترنتی گفت: این گزینه یکی از مشکلاتی بود که هیچ دستگاهی وارد آن نشد و به صورت مستقیم و قطعی آن را معرفی کردیم. یکی از نمونه های فروش بیش از حد است. گزارش های لازم قبلا تشکیل شده و مراحل مقدماتی آغاز شده و مراحل مقدماتی در حال انجام است. در نهایت من استدلال می کنم که شرکت های تاکسی اینترنتی خودشان این گزینه را جمع آوری می کنند زیرا این گزینه برای مردم ناعادلانه است و برخی از شرکت ها از دیروز که ما پیگیر بودیم قول حذف آن را داده اند.

البته پس از این اتفاق اخباری مبنی بر افزایش قیمت تاکسی های اینترنتی نیز منتشر شد که به ناآرامی های اخیر دامن زد. اما این حاشیه نهایی نبود و به نظر می رسد پس از حذف گزینه عجله، رانندگان به دلیل قیمت پایین همچنان درخواست مسافران را قبول نمی کنند و مسافران می توانند تنها با استفاده از “ایست” به تاکسی های اینترنتی دسترسی بهتری داشته باشند. گزینه و شما همچنان مقدار تعرفه را افزایش می دهید. زیرا در غیر این صورت درخواست سفر آنها اغلب مورد قبول رانندگان قرار نمی گیرد و باید مدت زیادی منتظر بمانند. در این میان بهتر است تاکسی های اینترنتی هر چه زودتر این مشکل را حل کنند چرا که این وضعیت هیچ تفاوتی با پرونده راش ندارد و همچنان حقوق مردم تضییع می شود. منبع: فرهیختگان.

کاربری در توییتر نوشت:

پشه خسته نوشت: مسیری که شنبه خریدم 115 تومن امروز اسنپ داشت با قیمت 190 تومن. چرا؟ زیرا گزینه “عجله” حذف شده است. آیا مسئولین محترم می توانند به فکر ما مردم نباشند؟ زیرا تنها راه نجات بدبختی بیشتر است.