ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل ذوب آهن را حدس بزنید

ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل ذوب آهن را حدس بزنید

پرسپولیس در روزهای شنبه و یکشنبه دو بازی تدارکاتی متوالی انجام داد که در هر کدام با تیمی متفاوت بازی کرد. ترکیب اصلی بررسی شده توسط یحیی گل محمدی در غیاب مرتضی پورعلیگنجی محروم، همان ترکیبی است که از بازی دوستانه مقابل سایپا با 2 امتیاز بالاتر از قرمزهای تهران به پایان رسید.

ترکیب زیر ترکیب احتمالی پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر است.

دروازه بان؛ علیرضا بیرانوند

دروازه بان سرشناس و ملی پوش کشورمان پس از 2 سال حضور در اروپا به پرسپولیس بازگشت. علیرضا بیرانوند گزینه اول یحیی گل محمدی برای رویارویی با ذوب آهن است و قصد دارد اولین کلین شیت خود را در لیگ جدید ثبت کند.

حفاظت متوسط؛ گئورگی گلسیانی و علی نعمتی

یحیی گل محمدی در غیاب مرتضی پورعلیگنجی که باید یک جلسه محرومیت از دوران حضورش در نفت تهران را سپری کند، به گلسیانی و نعمتی پیوست. یکی راست پا است و شارژ می کند و دیگری چپ پا و سرعتی دارد که جلوی گلزنی مهاجمان ذوب آچان را بگیرد، البته آن زوج مجتبی ممشلی و سایپا از روی کرنر گل خوردند!

محافظت قانونی؛ دانیال اسماعیلی فر

هفته اول لیگ رونمایی از مدافع راست مورد علاقه یحیی گل محمدی است. بازیکنی که رامین رضایان جوابگوی او بود و حالا باید ثابت کند که ارزش آن همه اعتماد را در ورزشگاه آشنای فولاد شهر اصفهان دارد. او با نفوذهای خود می تواند جناح چپ زوبی را سخت کند.

گارد چپ؛ محمدمهدی احمدی

نوجوان چپ پا پرسپولیس که با تایید مهدی مهدوی کیا لباس قرمز پوشیده بود می تواند اولین بازی رسمی خود را با پیراهن تیم جدیدش در اصفهان جشن بگیرد. محمدمهدی احمدی بیشتر یک مدافع کناری پرانرژی است تا یک دفاع چپ که دوست دارد کارهای تهاجمی انجام دهد.

هافبک میانی؛ میلاد سرلک و کمال سوگت نیا

خط هافبک پرسپولیس با دو بازیکن مطمئن تقویت می شود. میلاد سرلک ملی پوش نبض بازی تیمش در اصفهان را دارد و به لطف قدرت بازی سازی خود می تواند به پرسپولیس ریتم بدهد. کمال سوگد نیا که به احتمال زیاد کاپیتان تیمش است باید مقابله کند و مانع از بازی هافبک های ذوب آچان شود. موفقیت این دو می تواند تضمین کننده موفقیت پرسپولیس در این دیدار مهم باشد.

هافبک تهاجمی؛ سروش رفیعی

سوروس رفیعی بهترین بازیکن پرسپولیس در بازی دوستانه با پرسپولیس بود. هافبکی تکنیکی که حالا با توصیه یحیی گل محمدی تکل زدن و دویدن را به ویژگی های قبلی خود اضافه کرده و به بازیکن کامل تری تبدیل شده است. بیشتر از قبل از سروش با شماره 7 خواهید شنید.

بال سمت راست؛ گفت صادقی

آقای پاس گل از فصل گذشته که به پرسپولیس پیوست، توانست نظر مثبت همگان را به خود جلب کند. این هافبک 27 ساله جای ثابتی در ترکیب خود پیدا کرده و در اصفهان به عنوان وینگر در جناح راست بازی می کند و به هم تیمی هایش غذا می دهد.

بال چپ؛ مهدی ترابی

ستاره سال های آخر پرسپولیس در بازی دوستانه با سایپا هم خوش درخشید. او یک گل زد و یک پاس گل داد و حالا با اعتماد به نفس بالا راهی اصفهان می شود. او دوست دارد وینگر چپ باشد اما طبق دستور یحیی گل محمدی در جریان بازی جای خود را با سعید صادقی عوض می کند. یحیی گل محمدی همچنان مهدی ترابی را خطرناک ترین بازیکن تیمش می داند.

اوج حمله؛ مهدی عبدی

حامد پاکدل مصدوم است و شارزود تمیرف در تیم دوم پرسپولیس در بازی دوستانه مقابل خیبر خرم آباد به میدان رفت. با این حال مهدی عبدی مقابل سایپا گلزنی کرد و در تمرینات اخیر پرسپولیس روحیه بسیار خوبی از خود نشان داد. عبدی می تواند گل محمدی و پرسپولیسی ها را از این دیدار با ذوب آخان راحت کند.

نکته: شاید تنها تردید یحیی گل محمدی برای ترکیب اصلی تیمش برای رویارویی با ذوب آخان در اصفهان، محمدمهدی احمدی باشد. سرمربی پرسپولیس همچنان دو دل است که از احمدی جوان استفاده کند یا علی نعمتی را در سمت چپ خط دفاعی اصفهان مستقر کند و فرشاد فرجی را در کنار گئورگی گلسیانی قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید