انتخاب اصلی وزیر برای مدیرعاملی پرسپولیس را حدس بزنید

گرشاسبی انتخاب اصلی نخست وزیر برای مدیرعاملی پرسپولیس را حدس بزنید

یکی از دغدغه های اصلی حمید سجادی پس از مشخص شدن تکلیف تیم مدیریتی باشگاه استقلال، معرفی اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است. در حالی که این روزها نامه های زیادی برای عضویت در هیات مدیره و تحصن بر مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس ارسال می شود، اما یک منبع موثق از وزارت ورزش به پایگاه خبری فوتبالی گفت: انتخاب اصلی وزارت ورزش و جوانان حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل سابق پرسپولیس و مدیرعامل فعلی فولاد خوزستان.

خبر وزارت ورزش مبنی بر تمایل به انتخاب گرشاسبی البته جدید نیست و نام وی پیش از این به عنوان مدیرعامل پرسپولیس مطرح شده بود. با فولاد ادامه دهید و حالا باید دید نظر او در چند هفته اخیر تغییر کرده است یا خیر.

موضوع دیگری که می تواند مانعی برای بازگشت گرشاسبی به پرسپولیس باشد بحث بازنشستگی وی است که منجر به جدایی این مدیر از پرسپولیس شد. ظاهرا وزارت ورزش نیز از این موضوع مطلع بوده و در تلاش است تا مجوزهای لازم را برای حضور وی در باشگاه پرسپولیس کسب کند.

گفته می شود با حضور گرشاسبی به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره، سایر اعضای هیئت مدیره از جمله حسین حبیری، مجید صدری، حسن طباطبای (رئیس فدراسیون کاراته)، مناف هاشمی یا محمد علیپور و پیشکسوتی که احتمال مفقود شدن محمد پنجعلی وجود دارد. و حسین عبدی انتخاب خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید بالاخره وزارت ورزش و جوانان چه زمانی اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس را معرفی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید