انتخاب اول سرمربی تیم ملی را حدس بزنید؛ بازار نقل و انتقالات فاش شد

انتخاب اول سرمربی تیم ملی را حدس بزنید؛  بازار نقل و انتقالات فاش شد

روز گذشته (دوشنبه) کمیته فنی فدراسیون فوتبال ایران رای به محرومیت دراگان اسکوچیچ از حضور روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی داد تا رویای حضور در بزرگترین جشنواره فوتبال جهان برای این مربی کروات. خط خورده خواهد شد.

پس از پایان این جلسه نام های زیادی برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران مطرح شد. کارلوس کی روش، علی دایی، جواد نکونام، امیر گالنووی، برانکو ایوانکوویچ، کارلوس کی روش و یحیی گل محمدی از جمله این افراد بودند.

البته کمیته فنی در جلسه اقدام مهم دیگری برای اخراج اسکوچیچ انجام داد و آن رای به محرومیت کی روش از حضور در تیم ملی فوتبال ایران بود. در بین گزینه های خارجی، برانکو ایوانکوویچ نیز با تیم ملی فوتبال عمان قرارداد دارد و اعلام کرده که قصد جدایی از این تیم را ندارد.

سایت ترانسفر مارکت پس از اعلام خبر برکناری دراگان اسکوچیچ از مدیریت تیم ملی فوتبال ایران، او را مربی آزاد اعلام کرد و نوشت: این مربی کروات چهار ماه مانده به جام جهانی 2022 از سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران برکنار شد. در قطر و احتمالا جانشین آن یک نوع داخلی است.

به گزارش این رسانه، امیر گالنووی گزینه اول هدایت تیم ملی فوتبال ایران است و جواد نکونام نیمکت نشینی تیم ملی را در اولویت بعدی خود قرار داده است. آخرین گزینه برای جایگزینی دراگان اسکوچیچ، علی دایی است.

دایی روز گذشته اعلام کرد که برنامه ای برای حضور در تیم ملی فوتبال ایران ندارد.

تیم ملی فوتبال ایران که موفق شد با دراگان اسکوچیچ یکی از سریع ترین صعودهای تاریخ خود به جام جهانی را جشن بگیرد، در مسابقات قطر با تیم های انگلیس، ولز و فوتبال آمریکا همگروه است.

دیدگاهتان را بنویسید