حدس بزنید مجازات بانوان پرسپولیس برای دیدار با سپاهان

حدس بزنید مجازات بانوان پرسپولیس برای دیدار با سپاهان

پیش بینی ها نشان می دهد بسیاری از کارشناسان معتقدند دیدار سپاهان و پرسپولیس در اصفهان به ضربات پنالتی ختم می شود. یحیی گل محمدی حالا سرمربی باتجربه ای است که با ذوب آخان اصفهان دو بار قهرمان جام حذفی شده است. او به خوبی می داند که در مسابقات حذفی احتمال زیادی وجود دارد که سرنوشت مسابقه به ضربات پنالتی کشیده شود.

بنابراین ضربات پنالتی قبل از دیدارهای مهم جام حذفی امری اجتناب ناپذیر است و در همین راستا شنیده می شود که ضربات پنالتی بانوان پرسپولیس برای دیدار با سپاهان اصفهان در نظر گرفته شده است.

اگر شما هم کنجکاو هستید که بدانید چه کسانی پنالتی های پرسپولیس را خواهند گرفت، گزارش زیر را بخوانید.

پنالتی اول؛ گئورگی گلسیانی

اولین زن پنالتی زن پرسپولیس در هفته های اخیر یک مدافع گرجستانی است. گئورگی گلسیانی بازیکن بسیار آرامی است که در تیم های سابقش سپاهان اصفهان و نساجی مازندران اولین پنالتی زن بود. به گفته کارشناسان پنالتی اول بسیار مهم است. اگر اولین پنالتی به ثمر برسد کمک زیادی به تیم می کند و به همین دلیل اکثر مربیان سعی می کنند بهترین پنالتی زن خود را به عنوان اولین پنالتی زن انتخاب کنند.

جریمه زن دوم؛ مرتضی پورعلی گنجی

مدافع ملی پوش پرسپولیس هم پنالتی باتجربه ای است. مرتضی پورعلیگنجی معمولاً ضربات پنالتی خود را سخت و بلند می زند بنابراین کنترل او برای دروازه بان حریف واقعاً دشوار می شود. پورالیگنجی در قلب دومین پنالتی یحیی گل محمدی بود تا خیال تیمش راحت شود. سرمربی پرسپولیس به این مدافع ملی پوش اعتماد زیادی دارد و با اصرار خودش این کار را با پیراهن قرمز انجام داد. حالا یحیی گل محمدی ماموریت احتمالی جدیدی به مرتضی پورعلی گنجی داده است.

جریمه زن سوم؛ مهدی ترابی

کم نیستند کسانی که پنالتی سوم را بسیار مهم و ارزشمند می دانند. اگر پنالتی اول مهم ترین پنالتی هر تیم در اجرای پنالتی ها در نظر گرفته شود، پنالتی سوم نیز شرایط خاص خود را دارد. آدام برای سومین پنالتی خود می رود و بر همین اساس یحیی گل محمدی تصمیم می گیرد از مهدی ترابی استفاده کند. مهدی ترابی در دو سه فصل اخیر اولین زن پنالتی زن تیمش بوده است اما پنالتی از دست رفته مقابل تراکتور تبریز فشار زیادی به او وارد کرد تا یحیی گل محمدی این وظیفه را به گیورگی گلسیانی سپرد. البته مهدی ترابی همچنان یک پنالتی زن مهم در ذهن یحیی گل محمدی است و بر همین اساس او در نهایت سومین پنالتی دیدار مقابل سپاهان را به او سپرد.

پنالتی چهارم؛ فرشاد فرجی

برای درک توانایی پنالتی فرشاد فرج باید به پنالتی او مقابل وان پارس نگاه کرد. مدافع شماره 3 پرسپولیس با وجود نیمکت نشینی در زدن ضربات ایستگاهی بسیار مهارت دارد. تقریباً مثل مرتضی پورعلی گنجی ضرباتش را خیلی محکم و بالای ویکت می زند. فرجی در تمرین اخیر پرسپولیس ضربات ایستگاهی خود را عالی بازی کرد و یحیی گل محمدی را امیدوار کرد.

پنالتی پنجم؛ لئاندرو پریرا

شنیده ایم که نام پنجمین پنالتی بالقوه پرسپولیس، لئاندرو پریرا است. مهاجم جدید و برزیلی پرسپولیس که در تمرینات نشان داد مثل اکثر برزیلی ها پنالتی خوبی است. پریرا در تمرینات خیلی خوب گلزنی کرد و حتی علیرضا بیرانوند را شکست داد.

دیدگاهتان را بنویسید