مقصر اصلی پرسپولیس را حدس بزنید

مقصر اصلی پرسپولیس را حدس بزنید

پرسپولیس اولین باخت فصل خود را در اراک مقابل تیم خوب آلومینیوم متحمل شد اما عملکرد تیم یحیی بسیار ضعیف بود و تقریبا همه بازیکنان پرسپولیس روز بدی را پشت سر گذاشتند.

با این حال نعمتی مقصر تک گل پرسپولیس مقابل آلومینیوم سیامک بود. نعمتی که در بسیاری از مسابقات مجبور به کار در پست دفاع راست می شود بارها ثابت کرده که دفاع راست کاملی نیست و بهتر است از این بازیکن در پست اصلی خود به عنوان هافبک راست استفاده کند.

در دیدار مقابل آلومینیوم در حالی که سیامک نعمتی از سمت راست خط دفاعی تیمش توپ را کنترل می کرد، توسط شاگردان رسول خطیبی به شدت تحت فشار قرار گرفت و نتوانست توپ را نگه دارد تا بازیکنان آلومینیوم توپ را از او بگیرند و دروازه تیم را باز کنند. پرسپولیس.

نعمتی زیر فشار بازیکنان آلومینیوم توپ را رها کرد که به راحتی فضای لازم برای پاس دادن یا زیر توپ را در اختیار داشتند اما اصرار او برای حفظ توپ باعث شد تا شاگردان حتیبی توپ را از او دور کنند و در نهایت توپ را به علیرضا برسانند. من نمی دانم.

نعمتی در حالی یکی از مقصران اصلی شکست تیمش است که هفته گذشته و در مقابل نساجی با ورود به زمین توانست شرایط را به سود پرسپولیس تغییر دهد و در گل دوم تیمش موثر بود.

حال باید دید نعمتی چگونه در کادر فنی پرسپولیس دچار اشتباه بزرگ خواهد شد و آیا مهدی شیری جایگزین او در ترکیب اصلی خواهد شد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید