کارت برنده بازی پرسپولیس مقابل استقلال را حدس بزنید

کارت برنده بازی پرسپولیس مقابل استقلال را حدس بزنید

از اردوی پرسپولیس خبر داد که یحیی گل محمدی برنامه ریزی ویژه ای برای دربی دارد و نقش کلیدی تیمش را به وحید امیری واگذار کرده است.

امیری یک بازیکن استاندارد و قابل اعتماد در طول فصل و آرزوی هر مربی است. زمانی که کارلوس کی روش امیری را در میان ستاره های بزرگی که داشت در ترکیب اصلی جام جهانی قرار داد، ارزش این بازیکن بیشتر مشخص شد. بازیکنی خارج از پست ها با قدرت بدنی و توان هوازی بالا، تکنیک فوق العاده ای که از فوتسال با خود به ارمغان آورد، توانایی امتیازدهی و توانایی سرزنش، تاکتیکی با روحیه جنگندگی بالا و البته شخصیتی محترم در داخل و خارج از زمین.

یک روز برونکو درباره وحید امیری گفت: من نمی توانم به جای دیگران صحبت کنم، فقط می توانم بگویم که وحید امیری می تواند خیلی خوب بدود و بدنش بهتر از اینیستا و ژاوی است. در مورد بازیکنان دیگر هم اطلاعی ندارم.» برونکو درست می‌گفت زیرا امیری بازیکنی است که گفته می‌شود در لیگ قهرمانان امسال در دوحه بیش از ۱۲ کیلومتر دویده است، یعنی می‌تواند چیزی نزدیک به استانداردهای لیگ قهرمانان بدود. سطح بالای فوتبال جهان

یحیی گل محمدی در تمرینات اخیر خود بارها به شاگردانش یادآوری کرد که رمز موفقیت در دربی دویدن است و وحید امیری نیز به شدت بر این ویژگی تکیه کرد. امیری در آخرین بازی پرسپولیس مقابل مس کرمان به عنوان هافبک میانی چپ در کنار میلاد سرلک به میدان رفت و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. پرسپولیس بازیکنان کلیدی زیادی برای دربی دارد اما به گفته یحیی گل محمدی مهمترین آنها وحید امیری است.

دیدگاهتان را بنویسید