ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس به پایان رسید

ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس به پایان رسید

سپاهان به عنوان رهبر لیگ برتر در دیداری دوستانه مقابل زنیت روسیه شرکت کرد که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود زردپوشان اصفهانی به پایان رسید. سپاهان که با 3 امتیاز از پرسپولیس و استقلال در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد، 12 اسفند در دیداری بسیار حساس در جام حذفی باید به مصاف پرسپولیس برود. بازی بسیار حساس است زیرا این دو تیم در سال های اخیر به دو رقیب جدی و حتی دو دشمن تبدیل شده اند.

سپاهان در بازی با زنیت تقریبا تیم دوم خود را وارد بازی کرد و اکثر بازیکنان اصلی این تیم در دقایق پایانی به میدان آمدند تا برای مسابقه آماده شوند و مقابل یکی از تیم های خوب روسیه محک جدی بدهند. . در واقع ترکیبی که مورایس برای دیدار مقابل زنیت انتخاب کرد و همچنین تعویض های آن تیم، ترکیب اصلی طلایی پوشان برای دیدار سرنوشت ساز مقابل پرسپولیس را مشخص کرد.

مورایس از دقیقه 77 بازی با زنیت 8 بازیکن فیکس خود را نورافکن، ماهانلو، کاتاتو، کریمی، ریگی، زکی پور، نیلسون و احمدزاده آزاد کرد و نازید نیز به عنوان بازیکن تعویضی جایگزین میرزازاد شد. به نظر می رسد این بازیکنان در کنار دانشگر که در بازی زنیت حضور داشت و ستاره تیمش لقب گرفت، در کنار رامین رضایان غایب زنیت، بازیکنان اصلی سپاهان برای بازی حساس چهارشنبه را تشکیل خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید