ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان؛ بمب های گم شده!

بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران برای جام خلیج فارس از امروز با برگزاری پنج دیدار آغاز می شود و در ادامه استقلال قهرمان فصل گذشته از ساعت 19:00 بدون حضور تماشاگر در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال سپاهان اصفهان می رود.

در زیر نگاهی داریم به ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان:

چارچوب دروازه تیم فوتبال استقلال به آقای مهندس محول خواهد شد. کلین شیت، رهبر لیگ فصل گذشته؛ اگرچه سید حسین حسینی تناسب اندام و تناسب اندام دارد، اما هیچکس قرار نیست مرد دیگری را هدف قرار دهد. به این ترتیب کاپیتان جدید استقلال مانند فصل گذشته مدافع آبی ها خواهد بود.

آیا استقلال به خط دفاعی بازمی گردد؟

در خط دفاعی استقلال شاهد تغییرات بزرگ تاکتیکی هستیم. فرهاد مجیدی اغلب با سه مدافع بازی می کرد اما به نظر می رسد ساپینتو برخلاف تصور مربی قبلی، اعتقادات دیگری دارد. اما این احتمال وجود دارد که ساپینتویی که در دوران مربیگری خود با 4 دفاع بازی می کرد، بتواند به مصاف سپاهان برود چرا که با همان تاکتیک قبلی هماهنگی تیم را بر هم نمی زند و سه خط دفاعی را برپا می کند. محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، عارف غلامی و رافائل سیلوا بیشترین شانس را برای حضور در ترکیب اصلی در سیستم سه دفاعی و در سیستم دفاع خطی رضا میرزایی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، ابوالفضل جلالی و. حتی امید حمیدی فر و کوین یاماگا هم می توانند مدافعان کناری باشند

شلوغ ترین پست استقلال و سخت کوشی ساپینتو برای انتخاب هافبک ها

حرکت از خط دفاعی به خط هافبک و انتخاب های مختلف پیش روی سرمربی پرتغالی استقلالی ها، محال است مهدی مهدی پور و زبیر نیک نفس به عنوان ستاره های فصل گذشته این تیم جایی در ترکیب اصلی ساپینتو نداشته باشند. . پس از آن عزیزبک امانوف، آرش رضاوند و امید حمیدی فر به عنوان گزینه های بعدی خط هافبک دیده می شوند. همچنین شایعه شده که سرمربی آبی ها علاقه زیادی به سعید مهری دارو دارد و این هافبک طراح می تواند سلاح مخفی ساپینتو مقابل سپاهان باشد. اما جدای از آنها، اگر ساپینتو بخواهد با سیستم فصل گذشته بازی کند، دو مدافع کناری در چپ و راست زمین مستقر خواهند شد که صالح حردانی و جعفر سلمانی محتمل ترین گزینه ها هستند و عزیزبک امانوف، رضا میرزایی و حتی … امیرعلی صادقی توانایی بازی در آن پست را دارد.

شانس استقلال در خط حمله با حضور 8 بازیکن آماده!

استقلال در سال های اخیر همیشه مهاجمانی با استایل و چارچوب داشته و در حملات زهرآگین و مهیب به میدان آمده است و امسال یکی از آن سال ها خواهد بود. امیرارسلان مطهری، آرمان رمضانی، کاوه رضایی، پیمان بابایی، کوین یاماگا، رضا میرزایی، سجاد شهبازاده و حتی امیرعلی صادقی همگی بازیکنانی هستند که در خط حمله به عنوان مهاجمان و جناح های بسیار موثر ظاهر می شوند. به همه این ستاره ها محمد محبی، خرید جدید آبی ها و بمب نقل و انتقالات جدید را اضافه کنید که به هفته افتتاحیه راه پیدا نمی کند و اگر به این بازی مهم راه پیدا کنید، قطعا یک کپی برای تیم سابق خود خواهید ساخت. به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست که ساپینتو با دو یا سه مهاجم مقابل سپاهان استقلال را به میدان برود، اما احتمال اینکه ارسلان مطهری، سجاد شهبازاده و کوین یاماگا به عنوان مثلث هجومی به میدان بروند، بسیار زیاد است.

ترکیب تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان:

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، عزیزبک امانوف، کوین یاماگا، سجاد شهبازادا و امیرارسلان مطهری.

دیدگاهتان را بنویسید