ترکیب احتمالی استقلال مقابل پرسپولیس

انتظار می رود استقلال دوباره برای دربی به همین ترکیب برسد. ذخیره ها هرچند در هفته های اخیر و در شرایطی که این تیم شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده بود، خوب کار کردند، اما با شکست مس در رفسنجان و پیروزی به یاد ماندنی مقابل تراکتورسازی، بازی های لیگ برتر را به خوبی به پایان رساندند. . از جمله بازیکنان تعویضی در هفته های اخیر محمدحسین مرادمند بود که در دیدار مسی و تراکتورسازی برای استقلال گلزنی کرد. یا مهدی مهدی پور که در خط هافبک در کنار سعید مهری و آرش رضوند عملکرد خوبی داشت. او بازی حذفی نهایی را به دلیل دو کارت زرد از دست داد و می توان پیش بینی کرد که استقلال بار دیگر از زوج آرش رضوند و سعید مهری استفاده کند. دو هافبکی که در نیم فصل دوم در خط هافبک استقلال بسیار خوب کار کردند و در نهایت با ایجاد موقعیت و حتی گلزنی باعث شدند تیمشان با 52 گل عنوان بهترین تیم فاز تهاجمی را از آن خود کند. سعید مهری به دلیل محرومیت در دیدار نساجی به میدان نرفت. او با استفاده از این فرصت، بینی خود را که در دیدار مس مصدوم شده بود، عمل کرد و گفته می شود مشکلی برای همراهی تیمش در بازی آخر نخواهد داشت. همچنین آرش رضاوند در دیدار مقابل نساجی گلزنی کرد و نشان داد که مصدومیت مچ پا پس از یکی دو هفته استراحت بهبود یافته است.

از دیگر تغییرات استقلال در هفته های اخیر به خصوص بعد از دربی، صالح حردانی به جای کوین یاماگا در سمت راست دفاع بازی کرده است. صالح یکی از اتفاقات خوب استقلال در هفته های اخیر بوده است. هرچند در طول بازی ها به دلیل تغییر تاکتیک تعویض شد. با آمدن کوین به نظر می رسد در بازی حذفی نهایی روی نیمکت خواهد نشست. و البته صالح می تواند یکی از تعویض های خوب و تهاجمی آبی ها باشد.

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، کوین یاماگا، رزبه چسمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی کایدی، محمد محبی و پیمان بابایی ترکیب استقلال در دیدار هفته بیست و هفتم را تشکیل دادند. انتظار می رود این ترکیب با یک تغییر در آماده سازی برای دیدار با پرسپولیس در فینال حذف شود و آن تغییر امیر اصلان مطهری در بالای خط حمله به جای پیمان بابایی است. امیر ارسلان هفته هاست که برای استقلال گل نزده است اما پاس گل داد و تلاش او در نوک خط حمله استقلال ستودنی بود. در بازی هفته بیست و هفتم بسیاری از کارشناسان فوتبال معتقدند یکی از اشتباهات ریکاردو ساپینتو در این بازی نیمکت نشینی امیرارسلان مطهری بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید