ترکیب احتمالی پرسپولیس/ هافبک قدیمی کلید پیروزی مقابل استقلال؟

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران از ساعت 16:15 امروز شنبه در ورزشگاه «آزادی» برگزار می شود و شرایط سرخپوشان پایتخت برای این دربی متفاوت از همیشه است.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که 6 بار مقابل استقلال به میدان رفته است، در وقت قانونی 5 تساوی و تنها یک برد مقابل این تیم به دست آورده است. سرمربی پرسپولیس در ضربات پنالتی دو بار مغلوب فرهاد مجیدی سرمربی فعلی استقلال شد تا برای تقابل دوباره با این مربی به فکر جبران باشد.

البته یحیی در بازی برگشت فصل گذشته لیگ برتر با گل عیسی القطر موفق شد با پیراهن آبی هایش فرهاد را شکست دهد اما شکست فصل گذشته مقابل استقلال در جام حذفی کام او را به هم ریخت تا دوباره جبران کند و به میادین بازگردد. عصر. اوج با پرسپولیس عطش پیروزی در دربی 97 است.

سرمربی سرخپوشان تیمش را برای دیدار با استقلال آماده کرد اما نتیجه گیری این تیم در دو دیدار قبلی باعث شد گل محمدی تصمیم بگیرد بازیکنانش را در خط دفاعی نگه دارد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس/ هافبک قدیمی کلید پیروزی مقابل استقلال؟

حامد لاک در حالی که برای سومین مجموع متوالی جستجو می کند از دروازه پرسپولیس محافظت می کند. او برای رسیدن به این هدف نیاز به تمرکز علی نعمتی و فرشاد فرج در دفاع دارد. مهدی شیری هم که شروع خوبی داشت در دفاع راست بازی می کند و سعید آقایی همچنان جناح چپ دفاع را در اختیار خواهد داشت. خط دفاعی جوانی که تا مدت ها بدون سیدجلال حسینی به مصاف استقلال تهران می رود.

کمال کامیابی نیا با عملکرد موفق خود همچنان رضا اسدی را روی نیمکت نگه می دارد تا میلاد سرلک کمی از او جلوتر باشد و آزادی عمل بیشتری داشته باشد. مهدی ترابی هم در حال تغذیه مهاجمان است اما مشخص نیست امید عالیشاه که در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان غایب بود به ترکیب برمی گردد یا این تیم با دو مهاجم به بازی ادامه می دهد. در این میان حضور وحید امیری با توجه به ادامه روند درخشان او در دربی 97 صوفیه قطعی است اما باید دید گل محمدی باز هم با زوج عیسی القطر و مهدی عبدی بازی می کند یا یکی از آنها را به عنوان مهاجم هدف قرار می دهد و از علی شاه مدافعان استقلال استفاده می کند او فشار می آورد.

استراتژی فنی گل محمدی برای مخالفت با استقلال تهران غافلگیرکننده است. تیمی که می تواند پرسپولیس را با مدافعان جوان به بلوغ برساند یا قهرمانی دوباره این تیم را سخت کند.

دیدگاهتان را بنویسید