تسنیم: «الهام افکاری» به اتهامات مرتبط با شبکه ایران اینترنشنال بازداشت شد

تسنیم: «الهام افکاری» به اتهامات مرتبط با شبکه ایران اینترنشنال بازداشت شد

تسنیم نوشت: الهام افکاری یکی از عوامل اصلی عملیاتی شبکه تروریستی بین المللی عربستان در ایران هنگام عبور از مرز توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات دستگیر شد.

الهام افکاری یکی از عوامل اصلی شبکه تروریستی بین المللی عربستان در ایران هنگام عبور از مرز توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات دستگیر شد.

بر اساس این گزارش، وی که یکی از عوامل سازمان تروریستی شبکه بین المللی تروریستی عربستان سعودی است، در آخرین دوره فعالیت و اقدامات فراوان برای سیاه نمایی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از جوانان و دختران دعوت کرد. برای شورش و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم.

سربازان گمنام امام زمان (عج) که در چند سال گذشته فعالیت های الهام افکاری را زیر نظر داشتند، همکاری مستمر ایشان با عوامل ضد انقلاب را تایید کردند و ایشان یکی از رهبران اصلی سازماندهی شورشیان در منطقه بودند. قیام های اخیر

وی که در تور شناسایی سربازان گمنام امام زمان (عج) بود و فکر نمی کرد دستگیر شود، سرانجام صبح امروز پنجشنبه 28 آبان هنگام عبور از یکی از مرزهای کشور به میزان قابل توجهی دستگیر شد. به ارز خارجی

الهام افکاری که در ایجاد هرج و مرج در ایران ناکام مانده بود، قصد داشت به یکی از کشورهای همسایه سفر کند و با نماینده یکی از کشورهای متخاصم دیدار کند و سپس به کشور دیگری پناهنده شود که در تور وزارت اطلاعات اسیر شد.

نشر اکاذیب، دعوت به ناامنی، بی نظمی و هرج و مرج، کمک به افزایش ناآرامی در کشور، نفوذ در برخی انجمن های زنان و دعوت از زنان به تجمع و شورش و غیره. از مهمترین اقدامات مجرمانه الهام افکاری است.

بر اساس این گزارش، وی در یک سال گذشته با رهبران برخی از شبکه های مخالف و مخالفان رژیم در تماس بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید