تشکر ویژه از صالح و استقلال از یامگا (عکس)

موفق باشید

کوین یمگا در اولین حضورش با پیراهن استقلال بیش از حد انتظار درخشید و به عنوان جناح چپ و راست دو گل برای تیمش به ثمر رساند تا اولین حضورش با پیراهن استقلال را به این شکل جشن بگیرد و مرد شماره یک فولادشهر شود. عنوان را بگیرید.

به گزارش روزنو، در پایان این دیدار صالح مصطفوی به شکلی ویژه از گلزن تیمش تشکر کرد. دستیار فرهاد مجیدی درخشش یمگا در دیدار مقابل ذوب آهن را تبریک گفت. یمگا بازیکنی است که با نظر مستقیم یکی دیگر از دستیاران سرمربی آبی ها یعنی پین و تایید فرهاد مجیدی از باشگاه ویلا بولد برای بازی در استقلال به ایران آمد.

او در اولین تلاش خود در بازی با استقلال دو گل به ثمر رساند و حتی قبل از آن مصدومیت و شکستگی سر داشت اما توانست به بازی ادامه دهد و با یک براکت شیرین 3 امتیاز حساس را به استقلال بدهد تا مورد ارزیابی قرار گیرد. با تشکر از هم تیمی هایش

روزبه چسمی نیز علاوه بر مصطفوی، درخشش یمگا را به وی تبریک گفت. بازار تبریک یامگا در پایان بازی داغ بود. قبل از روزبه چسمی و صالح، بازیکنان استقلال هم با گلزن خارجی تیمشان جشن کوچکی گرفتند. سیاوس یزدانی و وریا گفوری نیز با در آغوش کشیدن یمگا در شادی این پیروزی مهم شریک شدند.

01657998 خبر خاکستری

01657999 خبر خاکستری

دیدگاهتان را بنویسید