تصاویری از انقلاب یزد بر روی تابلوهای شهر به نمایش گذاشته شد

ساعت: 18:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۶
کد خبر: 1806251

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد:

صداقت گفت: برای بازنگری در خاطرات انقلاب و مبارزات یزیدیان در آن زمان، تصاویری از انقلاب یزد بر روی تابلوهای شهر نصب شد.

به گزارش راه دانا به نقل از یزدرسا، حجت الاسلام مجتبی صداقت در نشست خبری دهه مبارک فجر به تشریح برنامه های سازمان به ویژه در فضای شهری پرداخت و گفت: برای مرور خاطرات انقلاب و نمایش دو برنامه اجرا می شود. در حال اجرا هستند که یکی از آنها نصب تصاویری از دوران انقلاب یزد در تابلوهای شهری است.

وی همچنین از برگزاری بوم گردی انقلاب برای دانش آموزان خبر داد و افزود: در این برنامه دانش آموزان از اماکن مهمی همچون مسجد حظیره، محل نصب مجسمه شاه پهلوی و… بازدید خواهند کرد. شکل اردوی روزانه.وقایع آن زمان را در مورد آنها می گوید.

صداقت با اشاره به ساخت و نصب بنرهایی با محتوای متفاوت در مناطق مختلف یزد گفت: برخی از تابلوها و پرچم های شهر به نمایندگی شهدای انقلاب اسلامی در استان و 24 شهید از رویدادهای مختلف دوران مبارزات انقلابی اختصاص دارد. مردم نماینده هستند.

صداقت از اجرای طرح پرچم یابی خبر داد و گفت: پرچم ایران اسلامی با تصاویری از چهره های ماندگار یزد از جمله آیت الله شهید صدوقی، مهدی آذریزدی و… در سراسر شهر یزد نصب شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد همچنین از اجرای سرودهای خیابانی با همکاری کانون های مساجد خبر داد و گفت: هر شب چهار گروه در چهار نقطه شهر یزد به اجرای سرود می پردازند و در این راستا سرود بی نهایت همت. از چهار گروه سرود تهیه شده توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد رونمایی شد.

وی بنرهای انقلاب اتوبوسرانی، برنامه های فرهنگی و هنری با همکاری مساجد، ویژه روز شهدای زن، مسابقات ورزشی، دو همایش دوچرخه سواری، اسکن زیباترین مانکن، تایپ و … را منتشر کرد. برنامه های سازمان فرهنگی در ایام الله دهه فجر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید