تصاویر آیفون 16 با آیفون 14 و 13 کاملا متفاوت است

اپل در اواخر سال جاری میلادی سری آیفون 15 را معرفی خواهد کرد. انتظار می رود این شرکت تغییرات متعددی را در نسل بعدی گوشی های هوشمند خود اعمال کند. در حال حاضر، در حالی که آیفون 15 هنوز معرفی نشده است، طرح مفهومی جدیدی از آیفون 16 پرو در دسترس است که محل قرارگیری دوربین عقب جدید و دکمه اکشن مشابه اپل واچ اولترا را نشان می دهد.

قبلاً شایعه شده بود که اپل قصد دارد از دکمه های حالت جامد در آیفون 15 پرو استفاده کند. اما مدتی بعد اعلام شد که این تغییر برای آیفون 16 پرو در نظر گرفته شده است. انتظار داریم سری آیفون 15 امسال همچنان به دکمه های فیزیکی مشابه مدل های قبلی این محصول مجهز باشد. البته طرح دکمه های طراحی مفهومی جدید آیفون 16 پرو نیز مشابه دکمه های آیفون های فعلی اپل است.

ظاهرا اپل بر اساس ماکت آیفون 16 پرو تصمیم گرفته تا یک دکمه اکشن به این محصول اضافه کند. دکمه اکشن عملکردی مشابه دکمه اکشن اپل واچ خواهد داشت، بنابراین می توان از آن برای مواردی مانند راه اندازی سریع سیری، راه اندازی برنامه مورد علاقه و دسترسی به دستورات برنامه سریع استفاده کرد.

تصاویر آیفون 16 با آیفون 14 و 13 کاملا متفاوت است

یکی از مهم ترین تغییراتی که در طراحی مفهومی آیفون 16 پرو به چشم می خورد، قرارگیری دوربین پشتی آن است. این مدل مفهومی دو جفت دوربین را به صورت عمودی در یک محفظه جداگانه نشان می دهد که شامل دوربین اصلی، دوربین فوق عریض و دوربین پریسکوپ و همچنین سنسور LiDAR و فلاش LED می شود.

تصاویر آیفون 16 کاملا متفاوت از آیفون 14 و 13 است

البته تغییرات پیشنهادی فعلا فقط شایعه است، اما از طرفی هنوز زمان زیادی تا معرفی آیفون 16 پرو باقی مانده و در ماه های آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید