تصمیم جنجالی ساپینتو برای بهترین گلزن استقلال

تصمیم جنجالی ساپینتو برای بهترین گلزن استقلال

کوین یاماگا، مهاجم 24 ساله فرانسوی استقلال که در حال حاضر به همراه محمد محبی بهترین گلزن استقلال محسوب می شود، در بازی خارج از خانه فصل گذشته برابر مس رفسنجان، دو گل از 3 گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

بازیکن همه کاره فرانسوی استقلال در دقیقه 9 دو بار از روی نقطه پنالتی و سپس در دقیقه 61 از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا با گل دقیقه 87 امین قاسمی نژاد مس رفسنجان را 3 بر 2 شکست دهد.

این بازیکن که فصل گذشته 10 گل به ثمر رساند و بهترین گلزن استقلال شد، در فصل جدید در خط دفاعی دور از دروازه حریف بازی می کند. با توجه به شرایط استقلال در بازی این هفته در خط دفاع مقابل تیمی که خط حمله قدرتمندی دارد، به احتمال زیاد ساپینتو کوین یاماگا را در خط دفاع مقابل مس کرمان و بهترین گلزن فصل گذشته استقلال مقابل مس کرمان به میدان خواهد فرستاد. مس رفسنجان. دم در بایست اما در بازی برگشت این دو تیم (در هفته بیست و نهم لیگ بیست و یکم) امیرحسین حسین زاده دو گل برای استقلال به ثمر رساند تا تیمش با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد. اما این بازیکن در پایان فصل از استقلال جدا شد و اکنون در باشگاه شارلوا بلژیک بازی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید