شادی قرمزها; بهترین گلزن استقلال در اردوی حریف

شادی قرمزها;  بهترین گلزن استقلال در اردوی حریف

متین کریم زاده مدافع 23 ساله استقلال در فصل گذشته با شروع فصل نقل و انتقالات زمستانی (نواسط فصل) از استقلال جدا شد و به تیم نساجی مازندران پیوست. بازیکنی که در 8 مسابقه نساجی در نیم فصل 450 دقیقه بازی کرد.

اما نکته جالب در مورد این بازیکن مازندرانی نساجی بوشهر این است که این بازیکن آخرین نفری بود که در تیم استقلال دروازه نساجی را باز کرد.

دیدار هفته بیست و نهم لیگ برتر بیستم سوم مرداد ماه سال جاری که با نتیجه 3 بر یک به سود استقلال به پایان رسید. در این دیدار وریا گفوری ابتدا در دقیقه 45 از روی یک پنالتی و سپس در دقیقه 51 با کمک همین بازیکن (متین کریم زاده) توانست دروازه حریف استقلال مازندرانی را بازگشایی کند.

اما کریم زاده که از ابتدای بازی در ترکیب اصلی به میدان رفت، گل سوم استقلال و آخرین گل این تیم مقابل حریف شمالی را در دقیقه 83 به ثمر رساند و پس از حضور مقابل هم تیمی ها از گل خود نیز لذت برد. به فرهاد مجیدی دستانش را نشان داد.

لازم به ذکر است؛ استقلال دو بار در لیگ برتر جاری در 7 آبان و در بازی برگشت 18 اسفند بعد از آن بازی مقابل تهران و مشهد به میدان رفته و هرگز گلی نزده است. حالا آخرین گلزن استقلال در تیم مازندران خوش شانس است که با پیراهن نساجی دروازه استقلال را باز کند.

دیدگاهتان را بنویسید