تصمیم عجیب گل محمدی باعث باخت پرسپولیس شد؟

تصمیم عجیب گل محمدی باعث باخت پرسپولیس شد؟

ماجرا از پنالتی جنجالی که مدنی فر در دقیقه 84 گرفت شروع شد. جایی که داور مسابقه برخورد محمد حسینی با مهدی عبدی را پنالتی اعلام کرد. کارشناسان این را پنالتی برای یک صحنه ندانستند و مشخص نشد چرا دوانی فر چنین صحنه ای را به عنوان پنالتی پذیرفته است. این صحنه با اعتراض شدید تراکتوری ها همراه شد و بازی برای دقایقی متوقف شد.

اما در شرایطی که شبیه بازی قبل به نظر می رسید، یورگن لوکادیا پشت پنالتی قرار گرفت، مهدی ترابی – که اولین پنالتی گیر تیمش است – پشت توپ قرار گرفت و محمدرضا اخباری با خواندن دستش، اولین شکست پرسپولیس در این رقابت ها را پس از آن ثبت کرد. این فصل

درست است که در شرایط عادی ترابی باید پشت پنالتی باشد، اما با بسته شدن فاصله گلزنان دیگر لیگ برتر تا یورگن لوکادیا، پرسپولیسی ها امیدوار بودند یحیی گل محمدی مهاجم هلندی را یک پنالتی بزند تا تیمش پنجمین گل خود را بزند. گل فصل در دروازه تراکتور باونو و حالا که ترابی پنالتی مهم بازی امشب را از دست داد، به غیر از او سرمربی پرسپولیس نیز در فضای مجازی مورد انتقادات مختلفی قرار می گیرد که چرا به لوکادیا پنالتی نگرفت. .

تراکتورسازی با این برد به رده پنجم جدول صعود کرد و به جرات می توان گفت این تیم می خواهد در کاور هم خود را مدعی نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید