عجیب ترین تصمیم گل محمدی باعث قهرمانی پرسپولیس شد

عجیب ترین تصمیم گل محمدی باعث قهرمانی پرسپولیس شد

با شروع نیمه دوم یحیی گل محمدی به جمع بازیکنان پرسپولیس پیوست و به آنها گفت: اگر قهرمانی می خواهید باید این بازی را ببرید. او سپس به سرعت راهی انتهای زمین شد تا آخرین امتیازات شیفت تیمش را به دست آورد. همه حاضران در ورزشگاه تعجب کردند که سرمربی پرسپولیس قصد دارد با شروع نیمه دوم تیمش را عوض کند.

با این حال او مصمم بود به هر قیمتی شده سه امتیاز را بگیرد. از این رو از کنار زمین، آخرین توصیه را به عیسی آل کثیر مهاجم تیمش کرد و برای او مأموریت داد: «در عمق دفاع استقلال حمله کنید». ماموریتی که عیسی آن را به بهترین نحو انجام داد و باعث افتخار سرمربی اش شد.

یحیی در لحظاتی که وحید کاظمی تابلوی تعویض را به جای شماره 16 با شماره 72 بالا برد، دستورات لازم را به عناصر دفاعی داد و از بقیه بازیکنان نیز خواست تلاش بیشتری کرده و در دفاع و حمله شرکت کنند.

جالب اینجاست که یحیی در نیمه دوم هرگز نیمکت نشین نشد و 45 دقیقه بیرون بود. در بخشی از بازی، یحیی با بازیکنی که شروع به نفوذ کرد، دوید و از او خواست سریعتر پاس بدهد.

در دقایق دیگر او با انرژی بازیکنانش را رهبری کرد و وظایف آنها را به آنها محول کرد. شاید این نقش فعال، این پیروزی را به نام یحیی نوشته شود، به خصوص که پرسپولیس با تعویض طلایی خود به سه امتیاز رسید.

دیدگاهتان را بنویسید