تصمیم مهم ساپینتو برای استقلال؛ زوزدا برگشته و زوزدا روی نیمکت می ماند!

تصمیم مهم ساپینتو برای استقلال؛  زوزدا برگشته و زوزدا روی نیمکت می ماند!

صنعت نفت در بازی رفت با تاوارس نتیجه غافلگیرکننده ای را رقم زد و دو گل مقابل شاگردان نساجی در ورزشگاه شهید وطنی به ثمر رساند تا نشان دهد تصوری از سقوط ندارند.

استقلال پس از دو امتیاز دربی، با کسب سه امتیاز این دیدار می خواهد در کورس قهرمانی بماند.

بر اساس اخبار رسیده از اردوی آبی پوشان؛ با وجود اشتباهات سیدحسین در دربی، ریکاردو ساپینتو همچنان از این بازیکن روی خط دروازه استفاده خواهد کرد. با توجه به اینکه عارف غلامی هنوز از مصدومیت خود رهایی پیدا نکرده است، زوج محمدحسین مرادمند و سیلوا در این دیدار تکرار خواهند شد. در سمت راست خط دفاعی صابر حردانی به میدان بازگشته و در سمت دیگر چیزی جز جعفر سلمانی باقی نمانده است. چون ابوالفضل جلالی همچنان از مصدومیت مصون نیست.

جلوی خط دفاعی شاهد بازی رزبه چسمی و زبیر نیک نفس و مهدی مهدی پور یک خط جلو خواهند بود. آرش رضوند مصدوم است و سعید مهری که در دیدار با پرسپولیس به جای مهدی مهدوی پور وارد زمین شده بود در انجام وظایفش چندان خوب عمل نکرد. محمد محبی و کوین یاماگا در کنار زمین بازی خواهند کرد و طبیعتا ارسلان مطهری در خط حمله بازی خواهد کرد.

مهدی مهدی پور با حضور تعویضی در دربی بار دیگر مهره اصلی ریکاردو ساپینتو خواهد بود اما مهدی کایدی همچنان باید شانس خود را برای بازی از روی نیمکت امتحان کند.

ترکیب احتمالی استقلال در بازی صنعت نفت:

سید حسین حسینی، جعفر سلمانی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، سیلوا، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، زیبر نیک نفس، محمد محبی، آرتور کوین یاماگا و امیرارسلان مطهری

دیدگاهتان را بنویسید