خبر مهم نقل و انتقالات به استقلال; این ستاره برگشته

خبر مهم نقل و انتقالات به استقلال;  این ستاره برگشته

سیاوس یزدانی مدافع تیم فوتبال استقلال در نیم فصل دوم به طرز عجیبی از استقلال جدا شد تا به خدمت سربازی برود. گفتنی است یزدانی حدود 10 روز پیش به باشگاه استقلال رفت و بار دیگر شایعاتی مبنی بر بازگشتش به جمع آبی ها منتشر کرد که البته دلیل دیگری هم برای حضورش در این باشگاه وجود داشت.

بر همین اساس پیگیری ها در وهله اول نشان داد که یزدانی در سال های اخیر مبلغ زیادی به استقلال بدهکار بوده و به همین دلیل با حضور در این باشگاه پیگیر مطالبات خود است اما به نظر می رسد این بازیکن بیشتر به باشگاه استقلال رفته است. گزینه های قراردادش را دنبال کند تا اینکه بتواند مطالبات باقیمانده دوران حضورش در این باشگاه را پوشش دهد.
یزدانی که برای ماندن در استقلال با چالش های عجیبی روبه رو بود سرانجام در مرداد سال گذشته قرارداد خود را به مدت دو سال با این باشگاه تمدید کرد. این در حالی است که طبق شنیده ها یزدانی برای فصل جاری تقاضای چندانی ندارد و عمدتا برای پیگیری گزینه های قراردادش راهی باشگاه شده است. یعنی در حالی که الزامات این بازیکن از فصل گذشته همچنان پابرجاست تا زمانی که این مشکل محدود به رایدینگ نباشد و سایر بازیکنان استقلال همچنان به طور میانگین 15 درصد نسبت به سال گذشته از باشگاه استقلال طلبکار هستند.

مرادمند فصل بعد برمی گردد، شانس یزدانی کم است.

یزدانی و مرادمند در حالی به ملوان پیوستند که اخیرا برخی اخبار حاکی از بازگشت این دو بازیکن به استقلال با رفع موانع موجود بود اما با وجود رفع آن موانع، حداقل برای مورامند، شایعه شده که امسال این موضوع مطرح نشده است. در صورت بازگشت همچنین دو مدافع با توجه به اینکه کارت بازی برای حضور در لیگ دسته اول صادر شده است، طبق قانون فصل می توانند به استقلال برگردند و فوتبال خود را در این باشگاه تماشا کنند.

همه اینها در حالی است که گفته می شود مرادمند آخرین کار را برای آزادی خود به پایان رسانده است، اما به نظر می رسد از آنجایی که یزدانی یک بار از فرصت آزادی آکادمیک استفاده کرده، شانس کمی برای گرفتن شانس مجدد دارد و به نظر نمی رسد این بازیکن در اختیار داشته باشد. فرصتی برای فصل آینده من برای بازگشت به گروه استقلالی ها اوج دارم.

از سوی دیگر یزدانی و مرادمند از استقلال جدا شدند و یزدانی و مرادمند یک سال و نیم با استقلال قرارداد داشتند. اتوماتیک به فصل بعد موکول می شود و یزدانی در صورت بازگشت همین وضعیت را خواهد داشت.

اما نکته قابل توجه این است که طبق شنیده ها، کارکنان استقلال پس از پایان دوران خدمت مرندمند و بازگشت این بازیکن به جمع آبی ها به فکر تمدید قرارداد با این مدافع پرتلاش هستند.

دیدگاهتان را بنویسید