تصمیم مهم یحیی برای دربی؟ پست جدید ستاره پرسپولیس

تصمیم مهم یحیی برای دربی؟  پست جدید ستاره پرسپولیس

وحید امیری برای اولین بار فصل گذشته در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و در غیاب سعید آقایی – که از یک تاج رنج می برد – در سمت چپ خط دفاعی تیمش به میدان رفت و عملکرد امیری در این پست به قدری درخشان بود که آقایی پس از آن ریکاوری کرد. بازگشت به ترکیب اصلی تیمش برای او راحت نبود و از سوی دیگر دراگان اسکوچیچ تصمیم گرفت از امیری به عنوان دفاع چپ در برخی دیدارهای تیمش استفاده کند.

در آستانه دربی و با هماهنگی وحید امیری و مهدی ترابی به احتمال زیاد یحیی گل محمدی از امیری در پست دفاع چپ استفاده خواهد کرد تا قدرت تیمش در این قسمت از زمین افزایش یابد. تصمیمی که پیشکسوت پرسپولیس از آن دفاع کرد.

جواد منافی درباره فوتبال می گوید: وقتی سعید حقایی پرسپولیسی شد، معتقد بودم که به لطف بازی در تراکتور و سپاهان می تواند به تیم ملی پرسپولیس برسد و حتی در مقطعی عملکرد بسیار خوبی داشت، اما او هرگز شش نفره نشد – دفاعی. بازیکن. او چپ دست نبود و معتقدم در این فصل به موقعیت ایده آل خود نرسیده است و باید با تمرینات بیشتر نقاط ضعف خود را بپوشاند، به خصوص در دفاع.

منافی موافق ایده یحیی برای استفاده از امیری در پست دفاع چپ گفت: وحید امیری می تواند در هر پستی بازی کند اما اگر پرسپولیس و تیم به دنبال 3 امتیاز این بازی باشند باید با امیری و ترابی کار کنند. اجازه دهید چپ بیشترین استفاده را داشته باشد. معتقدم قدرت این دو نفر در جناحین می تواند از خط دفاع کند و مانع استقلال شود.»

دیدگاهتان را بنویسید