لزوم صیانت از تمبر شرکت ملی پست در کشور/ اقتدار و عظمت پست احیا شد.


ساعت: 18:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856313

یکی از اعضای هیات مدیره شرکت ملی پست به خصوصی سازی شرکت ها اشاره کرد و گفت: در نظر داریم با برنامه ریزی هماهنگ و با حفظ برند شرکت ملی پست اقتدار و عظمت اداره پست را در کشور بازگردانیم. . “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سبلان ما سعید شریف زاده،عضو هیات مدیره شرکت ملی پست ظهر امروز در هیات مدیره پست استان اردبیل، جانبازان را ذخایر شرکت ملی پست خواند و گفت: خدمات کارکنان پست در دوران دفاع مقدس است. فراموش نشده.

وی با بیان اینکه پرسنل پست در 8 سال دفاع مقدس مهمترین نقش را در ارتباط رزمندگان با خانواده هایشان ایفا کردند، به کمبود امکانات مخابراتی در جبهه اشاره کرد و گفت: کارکنان پست آن را از سنگر به سنگر برمی گردانند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به فناوری روز اشاره کرد و گفت: امروز شرکت ملی پست باید برای رقابت با بخش خصوصی به تجهیزات و فناوری روز مجهز شود تا بتواند با ارائه خدمات بهتر در سریع ترین زمان، اعتماد عمومی را برآورده کند. زمان. “


03ade0d9 38ee 4de0 bc01 a8b728329606 خبر خاکستری

یکی از اعضای هیات مدیره شرکت ملی پست به لزوم استفاده از روش های نوین تبلیغاتی برای ارائه خدمات پستی به مردم اشاره کرد و گفت: برای ارائه خدمات پستی به مردم یک شخصیت و شخصیت کارتونی طراحی می کنیم. نیز راه اندازی شد.

وی به کاستی ها و نارسایی های شرکت ملی پست در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: مشکلات اقتصادی از یک سو و زیان شرکت ملی پست از سوی دیگر این شرکت را در تنگنای مالی و آسودگی قرار داده است. موانع اقتصادی شرکت ملی پست

شریف زاده نابرابری در حقوق و دستمزد نسبت به سایر ادارات، قبوض حقوقی، مسکن کارکنان، خدمات اجتماعی را از جمله کمبودهای شرکت ملی پست عنوان کرد و گفت: مشکلات زیرساختی در تدارکات و اماکن و اکثر اماکن شرکت و تاسیسات وجود دارد. ” فرسوده است و نیاز به تعمیر دارد.

وی به خصوصی سازی شرکت های وزارت ارتباطات و فناوری در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: اماکن و تجهیزات واگذار شده لغو شد و این شرکت نه تنها واگذار نشد، بلکه بیشتر نیروی کار ماهر و ماهر خود را از دست داد و نتوانست. دارایی‌ها، امکانات و تجهیزات واگذار شده خود را در سال‌های گذشته بازگرداند، اما از دارایی‌های خود ج از رفع خلأها و خلأهای بودجه استفاده کند.

یکی از اعضای هیات مدیره شرکت ملی پست با بیان اینکه برند پست و مخابرات سودآور است، گفت: این مهم را نباید در ترجمه ها فراموش کرد.


6e9385bb 9f6d 4436 874d aeff44d3b591 خبر خاکستری

وی با بیان اینکه عوامل متعددی در طول زمان باعث تضعیف شرکت ملی پست شده است، افزود: با یک سری اقدامات در تلاش هستیم اقتدار قبلی اداره پست را احیا کنیم.

شریف زاده با بیان اینکه شرکت ملی پست هیچ منفعتی ندارد و نگاه ها به این قشر نیز تنگ نظر است، گفت: این شرکت ملی، اجتماعی و مردمی است و اسیر سیاست نبوده و اجازه کار سیاسی در این مجموعه مردمی را نخواهیم داد. موسسه. . “

وی با بیان اینکه امنیت محیط کار و کرامت انسانی در شرکت ملی پست در حال احیاء است، گفت: در تلاش هستیم با ارتقای وضعیت حقوقی و معیشتی کارکنان، بستر مادی و تجهیزات شرکت ملی پست را در سراسر کشور ارتقا دهیم. و دارایی.شرکت بهتر است.

یکی از اعضای هیات مدیره شرکت ملی پست در بخشی دیگر از سخنان خود به طرح های توسعه ای شرکت ملی پست اشاره کرد و گفت: مدیران کل با مشورت دولت و امکانات از نهادهای حاکمیتی استان استفاده کنند. ‘.

وی از مردم خواست تا از طریق رسانه ملی، شبکه های صدا و سیمای استانی و شبکه های اجتماعی گزارشی از مدیران ارشد داشته باشند و گفت: امکانات شرکت ملی پست بی نظیر است و تحریم های ظالمانه دشمنان تاثیری بر فعالیت های آن ندارد. “


72058ff9 c81d 45fb 90e6 4247e6e30b2b خبر خاکستری

شریف زاده در ادامه سخنان خود به رونق فضای کسب و کار اشاره کرد و گفت: درآمدزایی از برند پست آسان است در حالی که کارآفرینی مختص جوانان است.

یکی از اعضای هیات مدیره شرکت ملی پست با بیان اینکه مسیر خصوصی سازی منحرف شده است، از فعالیت شرکت های خصوصی متناسب با فعالیت شرکت ملی پست انتقاد کرد و گفت: امروز برخی از شرکت ها خدمات مسافرتی و مسافرتی ارائه می کنند. پیک های حمل و نقل، عملاً روند و فعالیت شرکت ملی پست را مختل می کنند.

وی با بیان اینکه شرکت ملی پست در کنار شرکت غله اولین خدمات کشوری با قدمت بیش از 100 سال در کشور است، گفت: باید اقدامات اساسی برای حفظ برند شرکت ملی پست انجام شود.


3a33dc3f c575 40fb a775 bb4b45b63103 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید