تصمیم کریستیانو رونالدو؛ بازگشت به رئال؟

تصمیم کریستیانو رونالدو؛  بازگشت به رئال؟

رونالدو تابستان گذشته پس از چند سال دوری از منچستریونایتد به این تیم بازگشت و امیدوار بود موفقیت قبلی خود را در اولدترافورد تکرار کند.
اما شرایط مطابق میل هیچ یک از دو طرف پیش نرفت اما این بازیکن با وجود عملکرد ضعیف این تیم در ماه های اخیر که موفق شد 23 گل در تمامی رقابت ها برای آنها به ثمر برساند، ستاره بی چون و چرای یونایتد بود.
با این حال، بسیاری بر این باورند که این بازیکن 37 ساله تنها یک سال پس از پیوستن به یونایتد و با یک سال دیگر از قراردادش، تنها به ماندن در اولدترافورد علاقه دارد.
شایعات زیادی درباره تصمیم او برای آینده و مقصد احتمالی او در فصل آینده شنیده می شد اما حالا روزنامه انگلیسی میرور مدعی شده است که رئال مادرید در حال بررسی شرایط برای بازگشت این بازیکن به سانتیاگو برنابئو است.

این در حالی است که یونایتد در پایان فصل باید با اریک تانهاخ همکاری کند که بسیاری معتقدند علاقه ای به همکاری با رونالدو ندارد و همین موضوع احتمال جدایی او از شیاطین سرخ را افزایش داده است.
به این ترتیب بازگشت به رئال مادرید می تواند گزینه ایده آلی برای ستاره پرتغالی باشد چرا که او روزهای خوب و درخشان زیادی را در این تیم سپری کرده و خاطرات بسیار خوبی از بازی با پیراهن رئال مادرید دارد.
علاوه بر این، منچستریونایتد تقریبا هیچ شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده ندارد، اما در صورت بازگشت رونالدو به رئال مادرید، می تواند در آن مسابقاتی که فصل آینده برای او اهمیت ویژه ای دارد، حضور یابد.
شنیده ها حاکی از آن است که رئال مادرید قصد دارد در صورت عدم موفقیت در قطعی شدن انتقال کیلیان امباپه به برنابئو، اقدام جدی برای جذب این بازیکن انجام دهد و به همین دلیل به دنبال تقویت خط حمله خود با کمک این ستاره 37 ساله است.

دیدگاهتان را بنویسید