عواقب رفتار وحشتناک کریستیانو رونالدو

عواقب رفتار وحشتناک کریستیانو رونالدو

یک مادر به شدت از منچستریونایتد به دلیل رفتار وحشتناک کریستیانو رونالدو با پسر نوجوانش انتقاد کرد و گفت رونالدو طوری رفتار کرد که انگار ما به او مدیونیم.

سارا کلی گفت، پسر اوتیسمی، جیک هاردینگ، ۱۴ ساله، نمی‌خواست با این بازیکن ملاقات کند، زیرا رونالدو تلفن همراه خود را گم کرده و آن را دور انداخت.

رونالدو پس از شکست 1-0 یونایتد مقابل اورتون در گودیسون پارک شکست خورد و ناامیدی خود را در حضور همگان نشان داد. در حال خروج از زمین با دست پسری برخورد کرد و تلفن همراه را به سمت پسر پرتاب کرد.

مادر این پسر مدعی است که دست پسرش پس از تصادف کبود شده است. منچستریونایتد پس از انتشار این ویدئو تحقیقات خود را آغاز کرد، اما سان اعلام کرد رونالدو مجازات نخواهد شد. گفته می شود که باشگاه عذرخواهی او را پذیرفته است.

حال مادر این پسر گفت پس از تماس نمایندگان رونالدو با آنها هیچ علاقه ای به ملاقات با رونالدو نداشته اند. او به اسکای نیوز گفت: «من چیزی ندارم که به او بگویم. چرا باید به اولدترافورد بروم؟ چرا “آبی ها” می خواهند با “قرمزها” دیدار کنند؟ اگر واقعی بود، فکر می‌کنم باید مدتی دیگر برمی‌گشت و گوشی جیک را برمی‌داشت و می‌گفت: «متاسفم». مثل یک شوخی بود: «ورزشکار». اگر بتوانید این کار را با یک پسر 14 ساله انجام دهید، اصلاً ورزشکاری ندارید.

توهین آنلاین
رونالدو در اینستاگرام عذرخواهی کرد: «کنترل احساسات در شرایط سخت سخت است. با این حال ما باید همیشه احترام بگذاریم، صبور باشیم و الگوی همه جوانان عاشق بازی های زیبا باشیم. می‌خواهم به خاطر واکنشم عذرخواهی کنم و در صورت امکان از این هوادار دعوت کنم تا به نشانه جوانمردی و قدرت ورزشی، مسابقه اولدترافورد را تماشا کند.»

در حالی که مادر نوزاد گفت که اورتون در واکنش به این اتفاق باورنکردنی اقدام کرده است، واکنش‌های آنلاین چشمان او را آب انداخت که عمدتا به دلیل هواداران یونایتد بود. او به لیورپول اکو گفت: “یونایتد کار وحشتناکی انجام داده و صادقانه بگویم، این کار اوضاع را بدتر کرده است. فقط به این دلیل که او کریستیانو رونالدو است، آیا باید؟ به نظر می رسد ما مدیون او هستیم، اما متاسفم که این کار را نکردیم. ما با مهربانی پیشنهاد رفتن به یونایتد را رد کردیم زیرا جیک نمی‌خواهد به آنجا برود و نمی‌خواهد رونالدو را ببیند. اینها حرف من نیست، حرف پسرم است. بیشتر از اینکه روی من تأثیر بگذارد، او را تحت تأثیر قرار داد، بنابراین تصمیم گیری را به او واگذار کردم. او نمی خواهد به یونایتد برود، او نمی خواهد رونالدو را ببیند. تنها چیزی که اکنون می گویم این است که همه مسئولیت آن به عهده پلیس است.

پلیس مرسی ساید در حال تحقیق است. آنها در بیانیه ای گفتند: “ما با باشگاه فوتبال اورتون کار می کنیم و با خانواده پسر در تماس هستیم.” پرونده در حال بررسی و جمع آوری اطلاعات است. – تحقیقات ما ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید